Lønstigning til souschef (pædagog)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. september 2024

Anonym trådstarter

Jeg er blevet tilbudt en stilling som souschef i den daginstitution hvor jeg arbejder. Jeg overvejer det kraftigt, men er nysgerrig på hvad lønstigningen er?

jeg har forsøgt at Google, men kan ikke rigtig finde svaret. Mon nogen ved sådan ca hvor meget/mange løntrin, man stiger fra “alm pædagog” i børnehave, til souschef? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2024

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg er blevet tilbudt en stilling som souschef i den daginstitution hvor jeg arbejder. Jeg overvejer det kraftigt, men er nysgerrig på hvad lønstigningen er?

jeg har forsøgt at Google, men kan ikke rigtig finde svaret. Mon nogen ved sådan ca hvor meget/mange løntrin, man stiger fra “alm pædagog” i børnehave, til souschef? 

Det kommer an på kommunen - men jeg steg med 5 løntrin. 
I min kommune skal den starte på 30 og der skal minimum være en lønfremgang på 2 løntrin hvis du allerede er på 30 eller derover

Anmeld Citér

22. september 2024

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det kommer an på kommunen - men jeg steg med 5 løntrin. 
I min kommune skal den starte på 30 og der skal minimum være en lønfremgang på 2 løntrin hvis du allerede er på 30 eller derover

Jeg ligger på løntrin 34 nu. Jeg vil bare gerne kunne mærke en lønstigning hvis jeg skal sige ja

Anmeld Citér

22. september 2024

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg ligger på løntrin 34 nu. Jeg vil bare gerne kunne mærke en lønstigning hvis jeg skal sige ja

Så skal du som minimum stige to løntrin - jeg ved ikke hvordan der er i andre kommuner, men her er det ikke mærkbart

Anmeld Citér

23. september 2024

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Så skal du som minimum stige to løntrin - jeg ved ikke hvordan der er i andre kommuner, men her er det ikke mærkbart

Okay, tusind tak for svar.. nej det er da ikke noget man mærker, så skal jeg da virkeligt overveje om det er det værd

Anmeld Citér

23. september 2024

Anonym

Anonym skriver:

Okay, tusind tak for svar.. nej det er da ikke noget man mærker, så skal jeg da virkeligt overveje om det er det værd

Hvis du er tilbudt en stilling har de så slet ikke informeret dig om, hvad lønnen er? Ellers kan du måske spørge.

Anmeld Citér

23. september 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du er tilbudt en stilling har de så slet ikke informeret dig om, hvad lønnen er? Ellers kan du måske spørge.

Det kom helt bag på mig da jeg blev spurgt. Der blev bare sagt “så stiger du jo også i løn” men jeg tænkte ikke over at spørger da jeg sad der

Men jo jeg kan sagtens spørger når jeg ser min leder igen, men jeg bar bare nysgerrig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.