Mere mellem himmel og jord??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
4 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. september 2024

Anonym trådstarter

Jeg tror fuldt og fast på, at der er mere mellem himmel og jord end hvad vi lige ved. 

Min svigerfar døde i går aftes i eget hjem. Det var et ventet dødsfald og han var omgivet af min kæreste, hans bror og min svigermor. 
Efter han er blevet gjort i stand tager min kæreste et billede af ham. 
Meget smukt og fredfyldt.

Men, jeg opdager så 2 grønne prikker ved siden af hans hoved i billedet.

De samme 2 grønne prikker dukker op igen da min kæreste FaceTimer mig i formiddags hjemme hos min svigermor hvor min svigerfar stadig ligger inde i stuen, død indtil bedemændene kommer og henter ham. Her er de bevægelige og flyver en del gange rundt omkring og ved min kærestes ansigt. Min kæreste lægger ikke mærke til noget, men det gør min datter og jeg. Vi ser det begge. 

Kan det havde været min svigerfars tilstedeværelse/ånd? 

I må gerne tro, at jeg er skør, men jeg tror på åndelig tilstedeværelse osv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2024

Anonym

Er det ikke bare pixelfejl på kameraet. Det giver grønnepletter. Det har jeg tit oplevet hvis jeg tager billeder i skarp sollys

Anmeld Citér

21. september 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tror fuldt og fast på, at der er mere mellem himmel og jord end hvad vi lige ved. 

Min svigerfar døde i går aftes i eget hjem. Det var et ventet dødsfald og han var omgivet af min kæreste, hans bror og min svigermor. 
Efter han er blevet gjort i stand tager min kæreste et billede af ham. 
Meget smukt og fredfyldt.

Men, jeg opdager så 2 grønne prikker ved siden af hans hoved i billedet.

De samme 2 grønne prikker dukker op igen da min kæreste FaceTimer mig i formiddags hjemme hos min svigermor hvor min svigerfar stadig ligger inde i stuen, død indtil bedemændene kommer og henter ham. Her er de bevægelige og flyver en del gange rundt omkring og ved min kærestes ansigt. Min kæreste lægger ikke mærke til noget, men det gør min datter og jeg. Vi ser det begge. 

Kan det havde været min svigerfars tilstedeværelse/ånd? 

I må gerne tro, at jeg er skør, men jeg tror på åndelig tilstedeværelse osv.

det er svært at besvare når man ikke har følt det..

men det kan det godt have været..

jeg har selv tidligere været i stand til at mærke og kommunikere med dem på den anden side af livet..

jeg brugte meditation til at opnå kontakten med det jeg fornemmede var tilstede..

jeg har oplevet flere ting der ikke kan forklares med almindelig fornuft..

Anmeld Citér

21. september 2024

Anonym

Hvis du tror på det åndelige, så vil du automatisk finde svar og beviser for din overbevisning. Ja, så kan det godt være sjælen. 

Er du ateist, vil du søge svar og beviser for at det ikke kan passe. Nej, det var ikke sjælen. 

Når nu du tror på at der er mere mellem himmel og jord, er det så ikke meget smukt at bibeholde din følelse og tro på at det var/er sjælen? Og på den måde stadig er med dig Der er så fint at du har den oplevelse. Hvad vi andre tænker og tror og siger om lysglimt og refleksioner, det er da lige meget. 

Anmeld Citér

21. september 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Ja, jeg tror på mere mellem himmel og jord. Jeg tror også på pixelfejl/genskær fra andre lyskilder på billeder. 

Om det er det ene eller det andet er vel ligegyldigt. Tro på det der gør dig glad og giver mening for dig ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.