Anonym skriver:
Hej
Jeg er en kvinde på 34 som i mange år har ledt efter en kæreste, det er endnu ikke lykkedes. Jeg føler at håbet for en partner og kernefamilie løber ud for mig, trods jeg gør alt hvad jeg kan for at komme ud og date. Jeg har styr på mit liv, venner, hobbies og er glad og tilfreds, men jeg savner godt nok at finde en kæreste.
Så jeg vil høre om der er andre der har mødt deres partnere senere i livet? (35+) og som har fået børn? Hvor mødte i dem?
Det giver mig lidt håb.
Jeg har overvejet at gå solo vejen, men det er ikke noget for mig lige nu. Ønsket er en partner og en familie sammen 
Har ikke oplevet det, men jeg kan kun sige du må mærke efter hvad du føler er rigtigt for dig, og indstille dig på det måske ikke er muligt at få børn senere i livet. Eventuelt få frosset æg ned.
Tænker ihvertfald du løbende må veje for/imod solo-mor og hvordan fremtidsudsigterne er, og så gøre hvad der er rigtigt for dig.
Har en bekendt der fik en efternøler som 42 årig, så det kan da lade sig gøre, problemet med overgangsalder og alt det, er jo desværre ingen ved hvornår den rammer, nogen rammer den tidligt andre sent..
jeg ville ihvertfald som minimum få frosset æg ned hvis jeg var i dit sted. 
Anmeld
Citér