Er det for sent at få en familie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
12 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. september 2024

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er en kvinde på 34 som i mange år har ledt efter en kæreste, det er endnu ikke lykkedes. Jeg føler at håbet for en partner og kernefamilie løber ud for mig, trods jeg gør alt hvad jeg kan for at komme ud og date. Jeg har styr på mit liv, venner, hobbies og er glad og tilfreds, men jeg savner godt nok at finde en kæreste.

Så jeg vil høre om der er andre der har mødt deres partnere senere i livet? (35+) og som har fået børn? Hvor mødte i dem?
Det giver mig lidt håb. 

Jeg har overvejet at gå solo vejen, men det er ikke noget for mig lige nu. Ønsket er en partner og en familie sammen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2024

Anonym

Jeg har ikke selv oplevet det, men kender en som mødte som partner sent, hun blev mor som 46 årig første gang

Anmeld Citér

19. september 2024

Imaong90

Profilbillede for Imaong90

Jeg har en veninde som ventede på den rette, hun fandt ham som 35 årig, efter et år prøvede de, nu hun 43 år, der skete aldrig noget desværre og nu er hendes æg for dårlige til hun kan bruge sine egne. Hun har endnu ingen børn. 

hvis jeg var dig som ville vente, så ville jeg tage til lægen få taget blodprøver om muligheden for børn stadig er god, så du kan vente. Så kan du også få noget ro, skulle tallende vise noget andet så kan du tage stilling til tingene derefter om børn er vigtigere alene eller ej :-) 

Anmeld Citér

19. september 2024

Anonym

Du kunne også undersøge muligheden for at få taget æg ud og fryse dem ned så du har dem til senere

Anmeld Citér

19. september 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Hej

Jeg er en kvinde på 34 som i mange år har ledt efter en kæreste, det er endnu ikke lykkedes. Jeg føler at håbet for en partner og kernefamilie løber ud for mig, trods jeg gør alt hvad jeg kan for at komme ud og date. Jeg har styr på mit liv, venner, hobbies og er glad og tilfreds, men jeg savner godt nok at finde en kæreste.

Så jeg vil høre om der er andre der har mødt deres partnere senere i livet? (35+) og som har fået børn? Hvor mødte i dem?
Det giver mig lidt håb. 

Jeg har overvejet at gå solo vejen, men det er ikke noget for mig lige nu. Ønsket er en partner og en familie sammen

Har ikke oplevet det, men jeg kan kun sige du må mærke efter hvad du føler er rigtigt for dig, og indstille dig på det måske ikke er muligt at få børn senere i livet. Eventuelt få frosset æg ned.

Tænker ihvertfald du løbende må veje for/imod solo-mor og hvordan fremtidsudsigterne er, og så gøre hvad der er rigtigt for dig. 
Har en bekendt der fik en efternøler som 42 årig, så det kan da lade sig gøre, problemet med overgangsalder og alt det, er jo desværre ingen ved hvornår den rammer, nogen rammer den tidligt andre sent..

jeg ville ihvertfald som minimum få frosset æg ned hvis jeg var i dit sted.

Anmeld Citér

19. september 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Det giver mig lidt håb. 

Jeg fandt sammen med min mand på arbejde, da jeg var 38. Vi fik et barn to år efter. 

Anmeld Citér

19. september 2024

EKAB

Profilbillede for EKAB

To af mine kollegaer er 40 år, og venter deres første barn hver især.

Anmeld Citér

19. september 2024

Anonym

Det tog også mig lang tid, og mange tinder dates, at finde min kæreste som jeg tilsidst mødte i byen af alle steder. Vi fik vores første barn da jeg var 37 og endnu et da jeg var 39

Det kan godt lade sig gøre

Anmeld Citér

19. september 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg fandt sammen med min mand på arbejde, da jeg var 38. Vi fik et barn to år efter. 

Hvor gammel var du da i mødtes?

Anmeld Citér

19. september 2024

Anonym

Jeg var godt nok meget ung, da jeg mødte min kæreste. Jeg var dog ikke klar til at få børn i mine 20’er, så vi ventede med at få børn. Det endte så med at tage os 3 år at blive gravide med den første, og jeg var lige blevet 35, da vi fik ham. Jeg var 37 da vi fik nummer 2, og nu er jeg så 41, og har 8 uger til termin med nr.3

Så jeg vil bestemt mene du sagtens kan nå det endnu☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.