Udebleven mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
5 svar
1 synes godt om
18. september 2024

Anonymenen

Profilbillede for Anonymenen

Min menstruation er en dag forsinket og jeg har lige testet negativ på en digital "6 dage før" test fra clear blue. Men jeg har læst at nogle først kan teste positiv senere (fra 5+0 - 6+0). Men gælder det også på de digitale tests mon? Er her nogen som har erfaring med det?

Jeg går bare og frygter hvornår min menstruation kommer

Vi har forsøgt i 9 måneder nu og jeg er ved at være godt træt af negative tests og menstruation

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonymenen skriver:

Min menstruation er en dag forsinket og jeg har lige testet negativ på en digital "6 dage før" test fra clear blue. Men jeg har læst at nogle først kan teste positiv senere (fra 5+0 - 6+0). Men gælder det også på de digitale tests mon? Er her nogen som har erfaring med det?

Jeg går bare og frygter hvornår min menstruation kommer

Vi har forsøgt i 9 måneder nu og jeg er ved at være godt træt af negative tests og menstruation

Har du testet for ægløsning?

Anmeld Citér

18. september 2024

Darling

Din ægløsning har formentlig "bare" rykket sig så du skal sikkert ikke have mens nu eller er for kort henne til at kunne teste.

Det er sjælendt man ikke kan teste positiv 4+0 og mange af dem som først kan teste senere er kortere henne end de tror

Anmeld Citér

18. september 2024

Anonymenen

Jeg har ikke testet for ægløsning nej, men jeg har styr på første menstruationsdag i sidste menstruation. 

Anmeld Citér

18. september 2024

Anonymenen

Min menstruation er normalt helt regelmæssig udover sidste hvor den kom 3 dage før. 

Anmeld Citér

18. september 2024

Darling

Anonymenen skriver:

Jeg har ikke testet for ægløsning nej, men jeg har styr på første menstruationsdag i sidste menstruation. 

Du kan ikke bruge din første mens dag til noget, det er ikke din mens som styrer din cyklus det gør din ægløsning

Den har nok bare rykket sig, uanset hvor stabil din cyklus er og altid har været så kan og vil den rykke sig engang imellem. Det er normalt og det er det der formentlig er sket når din mens er forsinket så du skal bare ikke have mens nu. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.