Mælk løber fra højre Bryst IKKE gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
7 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. september 2024

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Skal jeg være bekymret? Jeg har den sidste måneds tid oplevet at mit højre bryst indimellem drypper med mælk. Og især om natten oplever jeg at lagnet er vådt af mælk men kun fra højre bryst. Jeg er 43 år og har samtidig heller ikke haft min menstruation i snart 6 måneder. Sidst jeg snakkede med min læge om en eventuel overgangsalder, sagde hun msn ikke kunne teste for overgangsalderen da det skulle ske på et bestemt tidspunkt og det var svært at vide med sikkerhed. Men nu er min bekymring efterhånden også om det kan være tegn på alvorlig sygdom. Jeg skal selvfølgelig også snakke med lægen igen vedrørende mælk fra højre bryst. Men ville lige høre jer ad først

Jeg har desuden fået konstateret alt for lavt Dvitamin og B12 som jeg får indsprøjtninger for nu. 

Håber på jeres eventuelle erfaring eller viden ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2024

Mom

Profilbillede for Mom
Ønskebaby2020 skriver:

Skal jeg være bekymret? Jeg har den sidste måneds tid oplevet at mit højre bryst indimellem drypper med mælk. Og især om natten oplever jeg at lagnet er vådt af mælk men kun fra højre bryst. Jeg er 43 år og har samtidig heller ikke haft min menstruation i snart 6 måneder. Sidst jeg snakkede med min læge om en eventuel overgangsalder, sagde hun msn ikke kunne teste for overgangsalderen da det skulle ske på et bestemt tidspunkt og det var svært at vide med sikkerhed. Men nu er min bekymring efterhånden også om det kan være tegn på alvorlig sygdom. Jeg skal selvfølgelig også snakke med lægen igen vedrørende mælk fra højre bryst. Men ville lige høre jer ad først

Jeg har desuden fået konstateret alt for lavt Dvitamin og B12 som jeg får indsprøjtninger for nu. 

Håber på jeres eventuelle erfaring eller viden ��

Jeg syntes du skal bede din læge om at få foretaget en blodprøve for at vise dit prolaktin niveau. 

Det KAN være et spørgsmål om hvor godt din hypofyse fungere - det er ikke spor farligt, og hvis der er noget kan det klares med medicin - så du kan få din mens tilbage og stoppe med mælkeproduktionen udenfor nummer. 

Anmeld Citér

17. september 2024

Ønskebaby2020

Mom skriver:

Jeg syntes du skal bede din læge om at få foretaget en blodprøve for at vise dit prolaktin niveau. 

Det KAN være et spørgsmål om hvor godt din hypofyse fungere - det er ikke spor farligt, og hvis der er noget kan det klares med medicin - så du kan få din mens tilbage og stoppe med mælkeproduktionen udenfor nummer. 

Tusind tak for dit svar. Det vil jeg straks gøre. Det gør mig lidt mere rolig i håb om det "bare" er det som er problemet

Anmeld Citér

17. september 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Det jo ikke umuligt at blive gravid som 43 årlig. Synes du skal tag en graviditetstest.

Anmeld Citér

17. september 2024

Ønskebaby2020

Love Angel skriver:

Det jo ikke umuligt at blive gravid som 43 årlig. Synes du skal tag en graviditetstest.

Det har jeg gjort Optil flere gange

Desværre fuldstændig negative

Anmeld Citér

17. september 2024

Love Angel

Mor til 4
Ønskebaby2020 skriver:

Det har jeg gjort Optil flere gange

Desværre fuldstændig negative

Nårh okay. Undskyld

men hvorfor skriver du desværre?

Anmeld Citér

8. oktober 2024

Ønskebaby2020

Love Angel skriver:

Nårh okay. Undskyld

men hvorfor skriver du desværre?

Det var skam ikke ondt ment

Det er selvfølgelig fordi vi gerne ville have en mere at det var ærgerligt den var negativ. 

Anmeld Citér

8. oktober 2024

Love Angel

Mor til 4
Ønskebaby2020 skriver:

Det var skam ikke ondt ment

Det er selvfølgelig fordi vi gerne ville have en mere at det var ærgerligt den var negativ. 

Årh okay, så misforstået jeg din tråd. 
men så håber jeg du snart hurtigst muligt bliver gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.