Øv.. Er sikker på at jeg har haft ægløsning i dag.... Min partner har nat arbejde, så vi ser ikke hinanden disse dage. Nu vågnede jeg omkring klokken 2 og holdte mig vågen til han kom hjem og så gider han ikke sex... Nu har jeg grædt hele natten og ikke sovet siden kl 2 og skal op nu... Jeg vil bare gerne blive gravid igen.. Jeg hader det.. Og jeg ved bare at når jeg bliver gravid, så kommer jeg til at miste igen igen. Øv hvor vil jeg ikke mere, det er slet ikke sådan det skal være..
Samtidig er jeg så alene om at være ked af det.
Den uge hvor jeg ville ha haft termin, nævnte jeg det for en kollega, som bare sagde at det skulle jeg lade vær at tænke på.. Samme uge snakker jeg med min mor, hun fortæller så at min 'stedbror' og kæreste også har mistet, og at de var blevet tilbudt at blive undersøgt allerede ved første abort i forbindelse med forskning. Og jeg blev bare så sur, ked af det, misundelig. For jeg er nødt til at blive gravid og miste endnu en gang før jeg kan blive undersøgt, og så er jeg jo ikke en gang sikker på at kunne få et svar. På terminsdatoen var der ingen der spurgte hvordan jeg havde det. Om et par måneder rammer jeg anden terminsdato.
Jeg hader at skulle kører forbi scannings klinikken, får en dårligt sug i maven og gør hvad jeg kan for ikke at se der hen. Jeg hader det sted.
Øv jeg havde lige brug for at komme ud med det..
Anmeld
Citér