Hvad kan man forvente af en epilator?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
4 svar
4 synes godt om
10. september 2024

Dutelidut

Profilbillede for Dutelidut

Ok, jeg har altid barberet mine ben, men jeg er træt af det, og derfor søger jeg andre veje. Så jeg har købt en temmelig billig epilator, for at se om det var noget.

Jeg er ok med at det går lidt ondt og sådan, men jeg synes, det tager enormt mange ‘ture’ frem og tilbage i forskellige vinkler, før epilatoren får fat i alle hår. Så nu er jeg interesseret i at vide, om det er sådan det er - eller om det er fordi min epilator har været for billig. Jeg har ikke lyst til at investere i en dyr en, hvis det er det samme…

Så hvad er jeres erfaringer på dette punkt? Hvilke epilatorer kan I anbefale? På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2024

Junia

Her tager det også mange ture frem og tilbage på kryds og tværs, MEN jeg vil sige over 50% (måske mere 70?) af mine hår på benene har givet op på livet efter brug af epilator

Tror jeg har haft min i 3-4 år, og nu epilerer jeg kun 1 gang om måneden, fordi det er så lidt hår der kommer.

Samme princip med armhulerne, som jeg også epileret. Der er det måske kun 30-40% nedsat vækst, men det er også betydeligt reduceret i både antal hår og grovhed.

Anmeld Citér

10. september 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg har en braun som efterhånden har holdt i mange år. Den var nok middeldyr da jeg købte den. 

Jeg bruger nok ca 3-5 min pr ben. Det ved jeg ikke om er meget eller lidt. Jeg bruger den ca hver 3. uge, så det er jo ikke meget tid ifht hvis man skal skrabe sig dagligt.

Jeg kan slet ikke mærke når jeg bruger den

Anmeld Citér

10. september 2024

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Jeg har en ret billig en, og den fungerer fint. Den kostede vist nok 200-300kr. Men da jeg startede med at bruge epilator for mange år siden, tog det mig ret lang tid, jeg skulle lige lære teknikken ordentligt, eller hvad man skal kalde det. Man bliver bedre med tiden, og det gør mindre ondt.

Anmeld Citér

11. september 2024

mbp

Profilbillede for mbp

Jeg forsøgte med epilator over flere omgange for nogle år siden og det kom aldrig til at fungere, selvom jeg testede i flere måneder af gangen.

Jeg købte en Braun til omkring 1.000 kr. og det tog virkelig lang tid før resultatet bare var nogenlunde godt - men ikke godt nok resultat til at jeg havde lyst til at en mand skulle ae mine ben. Derudover fik jeg en masse indgroede hår, som jeg ellers aldrig havde døjet med før, så det krævede ekstra behandling både før og efter brug af epilator, så det var meget tidskrævende. Det der fungerer bedst for mig er sugaring på klinik et par gange om året og så ellers en hurtig tur med skraberen en gang i mellem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.