45 dages cyklus - eller falsk negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. september 2024

Havfruen194

Profilbillede for Havfruen194

Hej med jer! 
Min kæreste og jeg har nu i et halvt år forsøgt at blive til 3. Vi har prøvet at være meget chill omkring det, da jeg ellers ville blive helt opslugt i over-test og 1000 bekymringer. Også fordi min arbejdssituation har været lidt presset. Jeg har derfor ikke været såå god til at teste for ægløsning, og er ikke helt sikker på den. 
Nu er jeg gået 10 dage over tid (jeg plejer at have en cyklus på ca 33-35 dage), men bliver ved med at teste negativt (har testet hver dag, og har både brugt Baby-plan, ValMed og Clearblue). Og når jeg siger negativ, mener jeg helt blank. Jeg synes heller ikke jeg har de klassiske symptomer som jeg har op til meno. 
så nu er mit spørgsmål: er der nogen af jer der har prøvet at teste negativt så længe? Eller skal jeg bare opgive ideen om at det kan være noget? 
det skal siges at jeg har haft ægløsning på ca dag 14-16 efter meno, men fik ikke den HELT tydelige streg, så er ikke 100%. 
håber i kan hjælpe mig til at få lidt ro! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2024

Anonym

Når du ikke kender ægløsning så er du formentlig ikke gået over tid, men din ægløsning har rykket sig eller er blevet sprunget over.

Det er helt normalt at det kan ske, der er ikke noget der hedder plejer uanset hvor stabil din cyklus er min ægløsning havde engang rykket sig med 14 dage fordi min krop havde fejlet den første og lavet den igen senere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.