Ægløsnings beregner ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. september 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr

Hej 

Jeg har sagt til mig i at i denne måned skal vi prøve at mærke efter i kroppen og ikke bruge diverse test og beregner.

Men jeg blev sq for  Nysgerrig  og gik på nette og beregnede

Det jeg studsede over var at jeg fik 5 næsten forskellige svar ud fra samme data  

hvordan kan det lad sig gøre ? Er der nogle der kan forklare mig hvor jeg regner forkert ? 

jeg havde første mens dag den 3/9 og havde en cyklus på 32 sidst gang så den går jeg ud fra

den ene sted siger mulig æg den 21 den næste siger 22 og min app siger 24

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Mcr skriver:

Hej 

Jeg har sagt til mig i at i denne måned skal vi prøve at mærke efter i kroppen og ikke bruge diverse test og beregner.

Men jeg blev sq for  Nysgerrig  og gik på nette og beregnede

Det jeg studsede over var at jeg fik 5 næsten forskellige svar ud fra samme data  

hvordan kan det lad sig gøre ? Er der nogle der kan forklare mig hvor jeg regner forkert ? 

jeg havde første mens dag den 3/9 og havde en cyklus på 32 sidst gang så den går jeg ud fra

den ene sted siger mulig æg den 21 den næste siger 22 og min app siger 24

Du kan ikke regne med en app. Æl kan svinge fra måned til måned og er afhængig af mange forskellige faktorer. 

Anmeld Citér

9. september 2024

Darling

Du kan ikke regne med en app og det kommer du aldrig til, det eneste som kan fortælle dig hvornår du har ægløsning er en test.

Ægløsning er Ca. 14 dage før mens. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.