Tynd! Clear Blue streg. Testfejl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.676 visninger
11 svar
5 synes godt om
8. september 2024

Anonym trådstarter

Jeg har taget denne Clear Blue Test, og der kom en meget tynd streg i testfeltet. Det ligner ikke dem, der er visualiserede på pakken.

Er det mon en fejltest eller har I oplevet lignende med disse teste?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Jeg har taget denne Clear Blue Test, og der kom en meget tynd streg i testfeltet. Det ligner ikke dem, der er visualiserede på pakken.

Jeg har ikke selv prøvet lignende, men kan tydeligt se stregen. Har du en test mere, evt. et andet mærke, du kan prøve at tage?

for dig 

Anmeld Citér

8. september 2024

Anonym trådstarter

Nej, købte nemlig kun én

Må købe en ny imorgen, men blev nysgerrig om andre har oplevet lignende med testen…

Anmeld Citér

9. september 2024

M365

Jeg købte to af de teste og begge havde en streg, men jeg var desværre ikke gravid. Synes dog at din streg er tydeligere end min var. Så hvis jeg var dig ville jeg købe nogen nye teste og teste igen. Hvis du køber clearblue så brug kun deres digitale, så får du også klart svar. Køb ikke dem med streger, der er noget med den blå farve ikke er så god

Anmeld Citér

9. september 2024

Junia

Hvor nervepirrende at få en positiv på en test der opfører sig mærkeligt

Ville nok suse ned og købe en ny, valmed har rød farve - det har dem fra normal faktisk også, og dem har jeg selv været tilfreds med.

Anmeld Citér

10. september 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Jeg har kun gode erfaringer med Clearblue. Når den er så tydelig, vil jeg mene den er positiv. Men om ikke andet, så tag endelig en mere for at være sikker

Anmeld Citér

10. september 2024

Anonym trådstarter

OPDATERING: jeg er ikke gravid, så testen var falsk positiv / fejltest. Lidt ærgerligt at det kan ske ved en forholdsvis dyr test

Anmeld Citér

10. september 2024

Junia

Anonym skriver:

OPDATERING: jeg er ikke gravid, så testen var falsk positiv / fejltest. Lidt ærgerligt at det kan ske ved en forholdsvis dyr test

Det er godt nok tarveligt

Anmeld Citér

10. september 2024

DagGry

Profilbillede for DagGry

Er vi ikke enige om, at netop denne type clearblue test skal vise et kryds i testfeltet, og altså ikke en streg? Ergo er den ikke positiv, og har dermed heller ikke vist dig et forkert resultat. Kan se, at en anden i tråden også har fået en blå streg to gange før uden at være gravid. 
Bare så du og andre ikke føler jer snydt/velledt en anden gang, I står med sådan en test.

Anmeld Citér

10. september 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
DagGry skriver:

Er vi ikke enige om, at netop denne type clearblue test skal vise et kryds i testfeltet, og altså ikke en streg? Ergo er den ikke positiv, og har dermed heller ikke vist dig et forkert resultat. Kan se, at en anden i tråden også har fået en blå streg to gange før uden at være gravid. 
Bare så du og andre ikke føler jer snydt/velledt en anden gang, I står med sådan en test.

Var lige inde og tjekke.. Og hvis den skal vise et kryds, så skal stregen være vandret og ikke lodret.. TS streg er lodret, og derfor ser det ud til, at den har vist falsk positiv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.