D. 28/7 fik jeg første positive graviditetstest.
har haft samleje d. 23/7 og d 16/7 (har lidt uregelmæssig cyklus dog så æl er ikke 100%) men sidste mens dag er 7/7.
nå men var så til scanning for 21 dage siden, og igen sidste uge. Begge gange kunne der ses en opklaring og gynækolog sagde “noget der godt kunne ligne en fostersæk) opklaringen var vokset fra første scanning til anden, men kun tilsvarende at jeg ca er 5 uger henne. Men af hvad jeg kan regne ud ville jeg så skulle have testet positiv enten lige efter befrugtning 2+ noget, eller også er den positiv før befrugtning hvilket jo er umuligt. Begge dele giver ingen mening.
jeg har fået bp og de steg som de skulle, men scanningen viste bare noget helt andet, ligesom hcg var højere ift hvor langt henne scanningen siger jeg er.
personligt mistænker jeg et vindæg.
ud fra mine egne beregninger burde jeg være 7+5 nu, i følge gyn vil jeg være omkring 5+5 nu. Og det giver jo ingen mening.
er spændt på næste uges scanning..
men vil gerne høre jeres erfaring med vindæg. Hvad sker der hvis det er det? Oplevede i også test, beregning, scanning osv ikke passede sammen?
Anmeld
Citér