Stagnerende HCG (8+5)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. august 2024

Anonym trådstarter

Jeg skulle i dag være 8+5. 

I onsdags fik jeg målt HCG på 66193, i dag fik jeg målt HCG på 65474. 

Jeg har ligeledes været til tidlig scanning i dag, hvor der gemte sig et foster svarende til GA (ved nogle målinger 8+6), med fin hjerteaktion og små bevægelser. 

Jeg kan ikke gøre så meget her i weekenden, tager selvfølgelig til egen læge mandag, men er der nogen der har oplevet at HCG stagnere allerede her lidt før GA 9?

Jeg har enormt svært ved at se positivt på det. Dog så vi jo bare en lille levende fis tidligere i dag, så kan slet ikke forstå hvorfor HCG ikke stiger som det skal!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2024

Anonym

Hcg skal ikke fordobles når det er så højt, men det skal heller ikke falde så tidligt. 

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld Citér

31. august 2024

Anonym

Når jeg kigger på graferne af hvad man forventer og du er i slutningen af uge 8, så er det i den tidlige end af at den stagnerende og begynder at falde, men stadig inden for hvad flere af graferne viser

Anmeld Citér

31. august 2024

123321

Profilbillede for 123321

Hvis jeg var dig ville jeg fokusere på scanningen. Hvorfor har de taget HCG tal? Troede ikke det gav mening på det tidspunkt, det har jeg i hvert fald ikke prøvet. Selv er jeg lige så langt og i et ret underligt forløb og her måler de kun ved scanninger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.