Mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2024

Anonym trådstarter

Er det normalt at baby nogle dage er meget aktiv, for derefter at have rolige dage i maven?

Jeg er 32 uger henne og de sidste par dage er baby blevet meget rolig. Bevægelse er sværere at mærke og jeg skal virkelig komcentre mig. Jeg har også på fornemmelsen, at baby ligger på en anden måde og tænker, om det kan have betydning?

Jeg var ved lægen igår, hvor der var fin hjertelyd og alt så normalt ud.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2024

Anonym

Ja det er helt normalt, er du nervøs så kontakter du selvfølgelig bare fødemodtagelsen. Det er derfor de er der og man ved jo aldrig

Anmeld Citér

27. august 2024

mbp

Profilbillede for mbp

Hvis du er stresset, nervøs eller er fysisk utilpas kan det også føles, som om barnet bevæger sig mindre. Jeg var selv inde forbi fødeafsnittet her da jeg var 35+0 fordi jeg syntes hun bevægede sig meget mindre. Scanningen viste fin aktivitet, så de mente at fordi jeg har så ondt i ryggen og bækkenet, havde jeg svært ved at mærke hende. 
Men kontakt endelig fødeafsnittet, hvis du mærker mindre eller ingen liv - eller hvis du generelt er i tvivl om noget.

Anmeld Citér

27. august 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Så længe du mærker den lille hver dag, så det normalt. Bare du husker på at giv dig tid i løbet af dagen at mærke efter den lille. 
og er du bekymret så kontakt fødegangen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.