Udebleven menstruation, ikke gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. august 2024

Anonym trådstarter

Jeg skulle for ca. en uge siden have haft min menstruation, men den er ikke kommet endnu. 
Graviditetstest er negative.

Jeg har ikke før oplevet at have så lang en cyklus, og jeg synes derfor det er mærkeligt hvad der sker med min krop. Men det kan selvfølgelig godt være det blot er min cyklus, der har besluttet sig for at prøve noget nyt.

Er der nogen der har prøvet noget lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2024

Anonym

Det er helt normalt at der kan ske udsving et par gange om året, jeg har oplevet det og det har de fleste. 

Specielt hvis du ikke kender din ægløsning, så har den nok bare rykket sig. Kroppen fungerer jo ikke som en kalender og uanset hvor stabil din cyklus er så kan og vil der ske udsving på et tidspunkt

Og selv hvis du har testet og kender ægløsning, så er en positiv test aldrig ensbetydende med at ægløsning finder sted. For kroppen kan nemlig godt fejle ægløsningen rykke den med et par dage, flere uge eller helt springe den over

Anmeld Citér

25. august 2024

Anonym trådstarter

Hvis jeg har udsving normalt så er det mest at menstruation kommer et par dage før tid, og ellers at cyklus er et par dage længere men ikke en uge.

Men jeg må afvente hvad der sker, pludselig kommer det nok igen .

Er dog ved at være træt af at tro, at det kommer hele tiden

Anmeld Citér

25. august 2024

Anonym

Ja der kan være mange årsager fx stress, store ændringer.

Det har jeg oplevet da jeg var 16 og tog jeg et år til USA, der haver jeg ikke menstruation de første 3 måneder pga de store ændringer, havde indtil da haft regelmæssig menstruation i flere år inden og lige siden.

Anmeld Citér

25. august 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hvis jeg har udsving normalt så er det mest at menstruation kommer et par dage før tid, og ellers at cyklus er et par dage længere men ikke en uge.

Men jeg må afvente hvad der sker, pludselig kommer det nok igen .

Er dog ved at være træt af at tro, at det kommer hele tiden

Det kan godt være du ikke har oplevet det før, men en uge eller mere er også helt normalt. Som sagt så er det din løsning der styrer din mens og ikke din mens som styrer din ægløsning. Det er den som bestemmer hvornår din mens skal komme, og når du ikke har fået mens endnu så har du bare er større udsving end du normalt har prøvet.

Anmeld Citér

25. august 2024

Anonym trådstarter

Jeg ved godt at ægløsning styrer mens .

Men ja, det er åbenbart blot større udsving end ellers. 

Så håber jeg bare snart det vil vise sig, så jeg ikke skal være i dette limbo, hvor jeg skal være beredt på når det kommer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.