Føler der er noget galt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.530 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2024

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har været sammen i 8 år og har tre børn sammen. Vi har altid haft det fint, men for nyligt har jeg opdaget at han har slettet både beskeder og opkald fra en kollega af modsatte køn.

en kollega der er fraskilt og som han har indrømmet er tiltrækkende.. og som endda har skrevet til ham at hun er glad for at have ham i hans liv.. jeg synes det er så langt over stregen  

Og jeg er i vildrede.
Han startede med at benægte alt han havde slettet noget, men indrømmede det da jeg kunne bevise at de var slettet. han siger at der ikke er noget men at han kun slettede det fordi jeg ikke skulle bekymre mig og han ikke gad have spørgsmål…. 

Min mavefornemmelse siger bare at der er noget galt. Og jeg kan ikke slippe den dårlige fornemmelse. Jeg ved virkelig ikke hvilket ben jeg skal stå på og jeg føler mig så utilstrækkelig. Jeg kan jo ikke nægte ham kontakt med hende fordi de arbejder sammen hver dag, men hvad gør jeg så? Min tillid er fuldstændig væk selvom han siger der intet er mellem dem. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2024

Anonym

Kan sgu godt forstå at din tillid er væk. Særligt fordi han har slettet beskederne. Ville nok insistere på parterapi eller kontakte hende kollegaen og spørge hvad der foregår. 

Anmeld Citér

24. august 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

For det første, hvorfor tjekker du hans beskeder ? Så må du vel allerede inden, mistænke noget ?

Det lugter råddent og jeg ville gå hårde til ham, alternativ spørge hende, men tænker hun godt ved at han er gift og næppe ville fortælle det, hvis der var noget om det 

Anmeld Citér

24. august 2024

Panther

Profilbillede for Panther

Sorry, men hvis man laver noget, som man ikke kan vise sin partner, så er der ugler i mosen. Bare det at han har haft tanken om at slette dem signalerer problemer. Så med mindre du er syg kontrolfreak, og det er problemet i sig selv (det med at læse andres beskeder er altså ikke godt og bør være virkelig last option, hvis man allerede har velbegrundet mistanke) - så laver han ballade. Om han så har handlet på det eller ej.

Anmeld Citér

24. august 2024

Anonym

Følg altid din mavefornemmelse. Min mavefornemmelse fortalte mig alt det jeg havde brug for at vide, da min mand havde en affære. Jeg lyttede ikke til min gentagne gange, fordi han manipulerede så meget med mig.
Hvis jeg havde lyttet til min mavefornemmelse, havde jeg undgået alt den ekstra sorg over, at opdage han affære gentagne gange. 

Stol på dig selv og din fornemmelse  

Anmeld Citér

24. august 2024

Anonym

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i 8 år og har tre børn sammen. Vi har altid haft det fint, men for nyligt har jeg opdaget at han har slettet både beskeder og opkald fra en kollega af modsatte køn.

en kollega der er fraskilt og som han har indrømmet er tiltrækkende.. og som endda har skrevet til ham at hun er glad for at have ham i hans liv.. jeg synes det er så langt over stregen  

Og jeg er i vildrede.
Han startede med at benægte alt han havde slettet noget, men indrømmede det da jeg kunne bevise at de var slettet. han siger at der ikke er noget men at han kun slettede det fordi jeg ikke skulle bekymre mig og han ikke gad have spørgsmål…. 

Min mavefornemmelse siger bare at der er noget galt. Og jeg kan ikke slippe den dårlige fornemmelse. Jeg ved virkelig ikke hvilket ben jeg skal stå på og jeg føler mig så utilstrækkelig. Jeg kan jo ikke nægte ham kontakt med hende fordi de arbejder sammen hver dag, men hvad gør jeg så? Min tillid er fuldstændig væk selvom han siger der intet er mellem dem. 

I er kærester og ikke gift? Jeg har været igennem det med min ex kæreste, og husker tydeligt mave fornemmelsen, at noget var galt, selvom det er ca 9 år siden, det var sms'er, en gemt mobil på toilettet m.m, men han kørte på at jeg var paranoid, kan kun sige; stol på din mave fornemmelse

Min ex forandrede sig ikke, selvom han giftede jeg med en anden 1 års tid efter, han har prøvet om han kunne få noget her igen ...hvad tror du selv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.