Anonym skriver:
Hej sagen er min mand har et brændende ønske om at få flere børn helst indenfor 1-2 år. Jeg er dog slet ikke der endnu. Min graviditet var så forfærdelig, at jeg har traume den dag i dag. Jeg var sygemeldt hele graviditeten og kastede op i 9 måneder. Derudover var jeg meget alene i barslen pga. mandens arbejde, og jeg led af søvnmangel indtil vores barn startede i vuggestue. Jeg har også altid stået op med vores barn og gøre det stadig den dag i dag også ved sygdom. Jeg er så mættet af omsorg, og får hjertebanken ved tanken om en baby. På vegne af vores barn er jeg ked af at h*n er enebarn, så jeg vil jo gerne have et barn mere. Men sh!t jeg orker ikke det ræs igen.
Synes i ikke at det er fair, at jeg holder fast i manden skal mere på banen når nu det er ham der mest brænder for flere børn?
Selvfølgelig kræver flere børn også man er mere på.
men du skal nok klare det
min mand er ikke hjemme mere end et par dage om måneden som det er pt og de næste år. Og jeg står med en på 13 år. 2 år og en på 8 måneder og venter nr 4. Man kan meget
Når det er sagt, er det ikke en sikkerhed du får det sådan igen. Jeg havde hyperemesis med min to årige, det var så jeg måtte have drop og rendte og kastede blod op til sidst. Det var FORFÆRDELIGT. Med min mindste havde jeg intet før slut i graviditeten hvor jeg fik halsbrand, og nu er jeg tidligt i denne graviditet, men har haft 1 morgen med kvalme og det er det, alle graviditeter er forskellige 
Anmeld
Citér