Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. august 2024

..ØnskeBaby..

Profilbillede for ..ØnskeBaby..

Jeg er ny herinde og håber i kan hjælpe

Jeg tester for ægløsning.. både med test og temperatur måling. Jeg fik umiddelbart positiv ægløsningstest søndag.. Men min temperatur er først steget her til morgen.. hvordan kan det lade sig gøre. Burde min ægløsning ik ha ligget enten mandag eller tirsdag? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2024

Anonym

Når du skriver umiddelbart er du så sikker på at den har været positiv? Og både ja og nej, en æltest fortæller dig kun at hormonet er stigende også selvom den er positiv så er der ikke garanti for ar æl finder sted. Kroppen kan godt fejle den æl der er ved at lave også rykke den med nogle dage eller endda flere uger

Anmeld Citér

24. august 2024

..ØnskeBaby..

Profilbillede for ..ØnskeBaby..

Begge streger var ens, og havde taget i nogle dage før hvor den ik var positiv. Men måske jeg skulle ha fortsat for at se om den ku blive mere tydelig.

Men hvis min temperatur først stiger så mange dage efter, så har min ægløsning måske først fundet sted der?

Anmeld Citér

24. august 2024

Jixy

Profilbillede for Jixy

Har du målt temperaturen hver dag i en periode og på samme tidspunkt inden du står op?

Ens temperatur kan jo stige af mange grunde, så om det er pga. ægløsning eller noget andet kan jo være svært at vide. Med mindre du har holdt øje med din temperatur over flere cyklus for at se hvordan den arter sig hvornår.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.