Hjælp til regnslag til søskende klapvogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. august 2024

Babyi2021

Profilbillede for Babyi2021

Hej med jer

Jeg har en baby jogger city tour 2 søskendevogn, som jeg søger et regnslag til. Jeg ønsker et, hvor man kan åbne ind til børnenen og give en sut uden at hele regnslaget skal hives af. 

Er der nogen af jer der har haft held med at finde sådan et og ellers søger jeg bare en anden form for regnslag til vognen som passer. Tager i mod alle gode råd.

Jeg har selv kigget på denne men er i tvivl om den passer på vognen?? https://www.jollyroom.dk/vogne/vogntilbehor/beskyttelse/regnslag/beemoo-regnslag-soskendevogn-one-way

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg købte et lignende regnslag derpå der var “universal” til vores tvillingevogn, (også babyjogger), og måtte sande det simpelthen ikke passer.. vi endte med at købe et babyjogger regnslag til lidt flere penge, men det passer i det mindste….

Anmeld Citér

22. august 2024

Babyi2021

Profilbillede for Babyi2021
*.* skriver:

Jeg købte et lignende regnslag derpå der var “universal” til vores tvillingevogn, (også babyjogger), og måtte sande det simpelthen ikke passer.. vi endte med at købe et babyjogger regnslag til lidt flere penge, men det passer i det mindste….

Jeg har allerede sådan et regnslag. Men desværre kan man jo ikke åbne ind til barnet som jeg ønsker. Med baby jogger er de jo helt dækket til

Anmeld Citér

22. august 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Babyi2021 skriver:

Jeg har allerede sådan et regnslag. Men desværre kan man jo ikke åbne ind til barnet som jeg ønsker. Med baby jogger er de jo helt dækket til

Sandt. Tror hvis det skal være et du kan åbne ville jeg nok tage vognen med ud i en butik og prøve det på.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.