Puha! Vægten stiger hurtigt nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. august 2024

Anonym trådstarter

Jeg fik et chok i morges, da jeg gik på vægten. + 11,3 kg  

Med 7 uger igen og en underkrop der svulmer op med vand, har jeg mest af alt, lyst til at græde.

Jeg ved godt, at graviditeter er forskellige, selv for den samme person, men puha! 

Da jeg blev gravid første gang, vejede jeg 3,5 kg mindre end denne gang. Og på nuværende tidspunkt havde jeg taget 9,5 kg på.

Jeg kan slet ikke overskue 7 uger mere, eller tanken om, hvor meget jeg ender med at tage på denne gang.

Undskyld, måtte bare lige have det ud

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2024

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg fik et chok i morges, da jeg gik på vægten. + 11,3 kg  

Med 7 uger igen og en underkrop der svulmer op med vand, har jeg mest af alt, lyst til at græde.

Jeg ved godt, at graviditeter er forskellige, selv for den samme person, men puha! 

Da jeg blev gravid første gang, vejede jeg 3,5 kg mindre end denne gang. Og på nuværende tidspunkt havde jeg taget 9,5 kg på.

Jeg kan slet ikke overskue 7 uger mere, eller tanken om, hvor meget jeg ender med at tage på denne gang.

Undskyld, måtte bare lige have det ud

Men meget er jo sikkert vand, og man ballon’er også lidt mere op om sommeren. Det gør det jo ikke fysisk rart at være i lige nu, men det skal nok gå. Hold dig så sund og aktiv, som du kan - mest af alt fordi det vil gøre dig gladere og mere tilpas.

Derudover - til helvede med vægten. Kig på dig selv og mærk efter. Vægten er vitterligt bare et tal, som kan dække over alt fra fedt til muskler til vand til……

Og husk nu også at hormonerne fucker lidt med din hjerne, og det er en midlertidig sindstilstand.

Anmeld Citér

21. august 2024

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

I begge mine graviditeter tog jeg 20 kg. på.

Og i begge tilfælde var alle kg tabt inden for de første 3 måneder efter fødslen. Så jeg synes jo at 11 kg er ingenting  

Jeg er normalvægtig. 
Så det skal nok gå

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.