Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år
Min ældste havde det i ca. 4 mdr. Det begyndte en måneds tid før børnehavestart, hvor hun var rigtig ked af at være i sin dagpleje, og så fortsatte det hen over børnehavestart, indtil hun var faldet godt til.
Vi kunne nærmest sætte uret efter hende: Mellem kl. 22.45 og 23.15 begyndte det. Hun skreg og så helt vild ud, og nogle aftener ragede hun alt ned fra sine hylder 
Det hjalp hos os at pakke hende ind i dynen og sidde ude i vores udestue med hende, hvor der var køligere, og så sad vi dér, indtil hun var faldet til ro (det var dog kun mig, der fik lov til det, så sene aftener ude i byen var ikke en mulighed på dét tidspunkt for mig). Vi brugte også metoden i løbet af dagen, når hun blev ked af det eller enormt sur og råbte og skreg - faktisk troede vi de første aftener, at hun var vågen og bare var "hysterisk" over ét eller andet
Det gav hende tryghed at blive pakket ind, og hun faldt meget hurtigere til ro, end når vi lod hende være fred. Det er dog ikke alle night terror-børn, der vil lade dig pakke dem ind, men det er et forsøg værd 
Anmeld
Citér