Negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
1 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. august 2024

Anonym trådstarter

Jeg venter utålmodigt på min menstruation. Min mand er steriliseret. Men jeg har en del symptomer på graviditet. Jeg har været gravid tre gange og har altid testet positivt omkring 4+0. Den første gang var jeg vidst 3+4. Jeg går ikke ud fra at jeg er gravid, men hvis det mest usandsynlige skulle være, skulle jeg så pludselig være en der tester positivt sent? Nogen der har prøvet at teste positiv omkring mens de første graviditeter og derefter først tester positiv efter uge 6+? Jeg tester så også om aftenen. Men det burde vel ikke gøre den store forskel hvis jeg er 4-5-6 uger+ ? min læge tænker at jeg er gravid fordi jeg har så mange symptomer på det. Men jeg tror det ikke selv. Hvis min sidste mens skulle have været en snyde mens så kan man vel stadig teste positiv trods man er 9-10-12uger henne? 
venlig hilsen en forvirret mor - jeg er møg træt af at have bind på for en sikkerhedsskyld. Mit underliv giver udtryk for mens, men nu overmærker jeg min krop og så kan alt føles som en graviditet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Hvis din mand er steriliseret og du har testet negativ 4+0 - så er du ikke gravid.

graviditets symptomer kan også komme og være mens symptomer.

de kan også komme af psyken, hvis du går og tænker meget over det. 

det lyder meget usandsynligt at du er gravid…

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.