Hvilken app til lydbøger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
14 svar
3 synes godt om
17. august 2024

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ska ind og opereres for en diskusprolaps I nakken, I uge 35. Derefter ska jeg være sygemeldt fra job i 4-6 uger.

Jeg er normalt en kæmpe læsehest, og havde endelig tænkt, at jeg nok ville komme til at bruge en del af tiden på at læse.

Nu sagde en af mine kollegaer så til mig, at da en af hendes bekendte var blevet opereret for det samme, havde han ik ku holde til at sidde op, og læse i en bog, ret længe af gangen. Og derfor var han begyndt at "læse" lydbøger.

Så til jer der bruger lyderbøger, hvilken app bruger i?

Jeg læser meget blandet bøger, dog gider jeg ik alt muligt politisk, biografier osv. Vh Stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2024

Darling

Jeg bruger mofibo

Anmeld Citér

17. august 2024

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Jeg bruger book beat. De har tre første mdr gratis. Var nemlig ikke sikker på det helt var mig. Men det fungerer ok, selvom jeg bedst kan lide at læse en rigtig bog. 

Anmeld Citér

17. august 2024

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg er meget til fantasy og andre genrer hvor udvalget er størst på engelsk, så jeg har mest brugt Audible gennem tiden.

Anmeld Citér

17. august 2024

Nordsjælland1981

Profilbillede for Nordsjælland1981

Mofibo! Har brugt det i en del år og er ganske tilfreds. Massere at vælge imellem og nemt at finde rundt i

Bruger den hver dag i bilen til og fra arbejdet og når jeg står og laver mad, lægger vasketøj sammen eller ordner have

Ellers har e-Reolen også en del at vælge imellem. Dog med en lille “hage” - du kan kun vælge 4 bøger af de populære titler om måneden. Der er dog en stor pulje af bøger, der er til fri afbenyttelse og uden mængde grænse.

Download evt appen og prøv den Den er helt gratis - ligeså brugen af den

Anmeld Citér

17. august 2024

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Ereolen. Som du lukker ind med dit bibliotekkort. De har de samme bøger som mofibo meget lidt forskelligt. 

Både vores børn og os selv bruger den. 

Anmeld Citér

17. august 2024

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Mofibo! Har brugt det i en del år og er ganske tilfreds. Massere at vælge imellem og nemt at finde rundt i

Bruger den hver dag i bilen til og fra arbejdet og når jeg står og laver mad, lægger vasketøj sammen eller ordner have

Ellers har e-Reolen også en del at vælge imellem. Dog med en lille “hage” - du kan kun vælge 4 bøger af de populære titler om måneden. Der er dog en stor pulje af bøger, der er til fri afbenyttelse og uden mængde grænse.

Download evt appen og prøv den Den er helt gratis - ligeså brugen af den

Der er forskel fra kommune til kommune. 

Vi må låne 10 (meget nye bøger )og alle dem med blå vi vil. 

Men altså jeg kan ikke nå at hører 10 nye bøger om måneden. Kan du ? Så for os er det helt okay 

Og det samme med børn Aalborg 

Anmeld Citér

17. august 2024

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg har brugt Podimo de sidste 2-3 år og før det brugte jeg Nextory

Anmeld Citér

17. august 2024

Nordsjælland1981

Profilbillede for Nordsjælland1981

Der er forskel fra kommune til kommune. 

Vi må låne 10 (meget nye bøger )og alle dem med blå vi vil. 

Men altså jeg kan ikke nå at hører 10 nye bøger om måneden. Kan du ? Så for os er det helt okay 

Og det samme med børn Aalborg 

Åhh. Det vidste jeg ikke. Der kan også være lavet om i det, siden jeg har brugt det. Har brugt Mofibo i henad 10 år, tror jeg Så det er en del år siden, jeg har brugt e-Reolen - jeg blev i sin tid irriteret over, at det ikke var alle bøger i en serie, der var at finde på appen.

Og nej…ikke 10 bøger på en måned. Måske 3-4 stk tror jeg Dog gjaldt de 4 bøger også dem, man havde påbegyndt. Og nogle gange er jeg en “shopper”, når jeg skal vælge bøger. Det er ikke altid en bog fanger og så havde jeg “spildt” en bog.

Men tak for info

Anmeld Citér

18. august 2024

StineW79

Profilbillede for StineW79
Darling skriver:

Jeg bruger mofibo

Takker for svar. Må lige tjekke det! vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.