Min krop driver mig til vanvid. Jeg har ventet på min mens i 1,5 uge nu. Jeg startede med halsbrand, så voldsom kvalme som slog mig helt ud, og så voldsomt ømme bryster som foe et par dage siden var næsten normale igen og nu er de spændte og store og ømme igen. Jeg tog en test for et par dage siden selvom jeg vidste den var negativ. Så jeg er ikke gravid. Mit kejsersnit ar er nu blevet ømt og svier i løbet af dagen i går og i dag. Normalt mærker jeg det ikke, nu jeg tænker over det kan det også være huden rundt om. Jeg ammer, men ikke meget, det er 3 år siden jeg fødte sidst. Så det burde ikke spille ind på hormonerne tænker jeg. Jeg har følt lidt ømhed i underlivet, men ikke noget jeg normalt ville tænke over. Men lidt samme følelse som når jeg har haft mens i to dage. Jeg begynder at være lidt nervøs for om det er tegn på tidlig overgangsalder. Jeg er ikke så tæt på 40 endnu. De sidste tre menstruationer har været mærkelige altså med denne her, sidste gang fik jeg voldsom kvalme og svedeture/hedeture og tror også det var sådan gangen før måske ike så voldsom kvalme men hedeture. Jeg tracker ikke min mens fordi vi prøver ikke på at blive gravide, men jeg ved at jeg brugte et bind lørdag for fire uger siden,en husker det som det var for en sikkerhedsskyld, så mens var næsten slut. Min mens har altid været på 28 dage. Jeg undrer mig over at symptomerne har varet så længe nu uden tegn på mens. Jeg var sengeliggende i to dage pga kvalme sidste uge, jeg var ved at kaste op lige så snart jeg stod lodret, så jeg forventede ligesom måneden før at mens så kom. Men alt forsvandt og jeg fik ømme bryster i stedet for jeg føler mig gravid, men er det ikke. Og brude heller ikke kunne være det. Jeg vil nok bare gerne have at vide at det er helt normalt at have pms i 1,5 uge og jeg ikke er på vej i overgangsalder så vil gerne høre om det er normalt? Er der mange der denne her slags menstruationsforløb? Når den en gang kommer så tracker jeg mens igen, for det her er trælst
Anmeld
Citér