Hej venner.
sagen er den jeg har i dag taget en meget positiv test.
på den ene side, mega glad men også forvirret.
d. 3 august forventede jeg menstruation eller udebleven d. 4 august tager jeg en test grundet den ene dags forsinkelse, den var møghamrende negativ og 3-4 timer efter begyndte jeg at bløde.
det var hvad det var ♥️.
Men jeg har ca 3 uger haft så mega mega mega ømme bryster, som i hamrende ømme og så mig i spejlet i går og både mig og min mand kan vurdere de klart er blevet større (win win
)
well jeg har så blødt siden d. 4 august, nu har vi den 15, jeg syntes det var mærkværdigt men samtidig har jeg for 2 måneder siden fået taget spiral ud, så det var sådan nå jamen mon ikke bare min krop skal på plads.. alligevel var der noget der sagde mig, at jeg skulle tage en test fordi det ligesom er meget mærkværdigt det hele.. Jeg bløder ikke som mens, men heller ikke lidt, sådan en 5 dags menstruation ca, nogen gange brunt nogengange men frisk blod.
jeg har ingen udsævanlige smerter, men den er altså begyndt at blive positiv mens jeg har haft “mens” - har naturligvis taget flere tests .
well.. jeg er ikke i tvivl om at jeg er gravid, jeg kan mærke det og testen er enig, men andre med samme erfaring?
tænker umiddelbart en graviditet uden for livmoderen kunne være..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér