Flyttemænd pris og opførsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. august 2024

Anonym trådstarter

Jeg er flyttet idag fra stueetage til 2 sal, flyttet ca 240 meter.

Har brugt et flyttefirma, som via email oplyser mig om, at de koster 1200 kr i timen, da det kun var 17 flyttekasser og lidt møbler, burde det max tage 2 timer, han oplyser at han ikke tager tillæg for feks tunge løft/trapper.

På de første 40 minutter, har de holdt 2 pauser, de lugter langt væk af alkohol, de bruger 20 minutter på at køre 240 meter De var her 1 time og 20 minutter, regningen lyder på 2000 kr + 500 moms, for det første er jeg ikke blevet oplyst om at prisen er uden moms, og det er 20 kr i minuttet, hvis man dividere 60 op i 1200 kr, de var her 80 minutter, som giver 1600 kr, kan det virkelig være rigtigt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg ville ringe og spørge dem

Anmeld Citér

15. august 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Jeg er flyttet idag fra stueetage til 2 sal, flyttet ca 240 meter.

Har brugt et flyttefirma, som via email oplyser mig om, at de koster 1200 kr i timen, da det kun var 17 flyttekasser og lidt møbler, burde det max tage 2 timer, han oplyser at han ikke tager tillæg for feks tunge løft/trapper.

På de første 40 minutter, har de holdt 2 pauser, de lugter langt væk af alkohol, de bruger 20 minutter på at køre 240 meter De var her 1 time og 20 minutter, regningen lyder på 2000 kr + 500 moms, for det første er jeg ikke blevet oplyst om at prisen er uden moms, og det er 20 kr i minuttet, hvis man dividere 60 op i 1200 kr, de var her 80 minutter, som giver 1600 kr, kan det virkelig være rigtigt?

Nej, det lyder ikke rimeligt - og du har jo deres tilbud på skrift, så det synes jeg at du skal meddele dem og bede om en ny regning. Dertil ville jeg foreligge firmaet den øvrige kritik - eventuelt også lige lufte muligheden for at vende alkoholproblematiken med politiet.

Anmeld Citér

15. august 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Du må ringe til dem og snakke med dem. Og ellers undgå at bruge dem næste gang. 

Anmeld Citér

15. august 2024

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det lyder ikke som en særlig god behandling. Dog ville jeg selv forvente at blive opkrævet for hele timer, når der er oplyst en timepris. Men det kommer selvfølgelig helt an på hvad der står i den indgåede aftale.

Anmeld Citér

15. august 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Mon ikke de 1200 kr. i timen er pr. påbegyndt time og så passer regningen skam meget godt. Til en forbruger skal de oplyse prisen inkl. moms.

Noget andet er at det lyder som om, de har holdt pauser og kørt langsomt for netop at runde de 60 minutter og så kunne opkræve for den anden time. Det synes jeg godt, at du kan klage over. Der står ikke noget i tilbuddet om, at de altid tager for min. 2 timer vel?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.