Lav hcg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. august 2024

Anonym trådstarter

Hej piger,
Jeg testede positiv lørdag d. 03/07 med clearblue 1-2. Testede så igen mandag d. 12/07 med clearblue 2-3. 
Grundet let pletblødning tog jeg til egen læge og fik taget en HCG blodprøve, har i dag d. 14/07 fået svar på 65. Er det ikke rigtig lavt ?   Skal have ny blodprøve på fredag.. er så ked af det, ved ikke hvordan jeg skal komme mig over det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2024

mbp

Profilbillede for mbp

Det kommer selvfølgelig an på hvor langt du er henne, men umiddelbart lyder det som et fint tal. Men normalt skal der to blodprøver til før man kan vurdere noget. Under min nuværende graviditet fik jeg målt mit hCG til 60 da jeg var 3+6 og to dage efter var den steget til 170 og det sagde fertilitetsklinikken var rigtig fine tal.

Anmeld Citér

14. august 2024

Anonym

En blodprøve kan ikke stå alene, jo det er lavt men det behøves ikkr være en dårlig ting

Anmeld Citér

14. august 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Hvis du testede positivt for 11 dage siden (du mener august og ikke juli, ik?) Så er hcg på 65 meget lavt. Du er jo nok i uge 5+. Jeg ville ikke sætte næsen op efter et godt udfald, desværre. 

Anmeld Citér

14. august 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jo, 65 er desværre ganske lavt 11 dage efter positiv test. Det kræver dog endnu en blodprøve at bekræfte hvad vej det går. Pg nogle gange er tingene uregelmæssige og der sker ‘mirakler’. Alle de bedste ønsker til dig

Anmeld Citér

14. august 2024

Anonym trådstarter

Men in case ( Gud forbyde det 7-9-13 ) at mit hcg går ned på fredag - det må jeg betyde, at fosteret er ved at gå tabt. Hvornår ved jeg at det er 100% ude af kroppen? Og hvornår får man næste mens?

Anmeld Citér

15. august 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Men in case ( Gud forbyde det 7-9-13 ) at mit hcg går ned på fredag - det må jeg betyde, at fosteret er ved at gå tabt. Hvornår ved jeg at det er 100% ude af kroppen? Og hvornår får man næste mens?

Det er desværre ikke rigtig til at sige. Som regel er halveringstiden på HCG ret hurtig (så det kan falde på få dage) og ved <5 plejer man at kunne blive konstateret “ikke længere gravid” og kort efter få menstruation. Men det kan også ske, at det tager længere tid, eller at man skal have det hjulpet lidt på vej medicinsk og at det derved taget lidt længere. Det er dog ikke ofte. Der er desværre intet at gøre andet end at afvente, jeg ved godt at usikkerheden er rædselsfuld. 

Anmeld Citér

15. august 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Min mindste var første blodprøve 46… og hun ee 7 måneder nu og lever i bedste velgående

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.