Fostersæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.062 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. august 2024

Anonym trådstarter

Hej piger,

Jeg lavede i går et indlæg om, at jeg havde pletblødt og jeg heldigvis havde en tid til tidlig scanning i dag - er desværre ikke blevet klogere på det )

Jeg havde regnet med frem til at være 6+4, men grundet uregelmæssig menstruation kan jeg godt være tilbage, clearblue skrev 2-3 i går. 

Jordemoderen kunne intet se, kun at jeg havde haft nogen sarte slimhinder, så noget var blevet ramt. Men hun kunne hverken se baby, fostersæk - nothing. Har nogen af jer prøvet det, hvor i efter et par uger har kunne se det? 
Skal til egen læge i morgen, håber på at kunne måle HCG i blodet. Håber i kan komme med nogen blomster historier ������

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2024

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Hej piger,

Jeg lavede i går et indlæg om, at jeg havde pletblødt og jeg heldigvis havde en tid til tidlig scanning i dag - er desværre ikke blevet klogere på det )

Jeg havde regnet med frem til at være 6+4, men grundet uregelmæssig menstruation kan jeg godt være tilbage, clearblue skrev 2-3 i går. 

Jordemoderen kunne intet se, kun at jeg havde haft nogen sarte slimhinder, så noget var blevet ramt. Men hun kunne hverken se baby, fostersæk - nothing. Har nogen af jer prøvet det, hvor i efter et par uger har kunne se det? 
Skal til egen læge i morgen, håber på at kunne måle HCG i blodet. Håber i kan komme med nogen blomster historier ������

Jeg vil bare ikke gå uden at sende dig masser af positv energi og internetkram <3

Anmeld Citér

13. august 2024

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Jeg vil bare ikke gå uden at sende dig masser af positv energi og internetkram <3

Årgh tak��❤️

Anmeld Citér

13. august 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hvis du bliv scannet, sagde hun intet? Sagde hun ikke at du har for tyknet slimhinde eller noget?

Anmeld Citér

13. august 2024

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Hvis du bliv scannet, sagde hun intet? Sagde hun ikke at du har for tyknet slimhinde eller noget?

Jo det gjorde hun, hun kunne se at mine slimhinder var blevet sarte og tyknet - men hvad det kom af kunne hun ikke se, så hun ville have at jeg skulle have taget en hcg prøve hos egen læge :/

Anmeld Citér

14. august 2024

Anonym

Hvornår tog du en positiv test? Når du ikke kender din ægløsning så kan det være at du bare ikke er langt nok henne endnu til at lukke se noget, sådan er det for det meste

Det kan også være et vindæg hvis der intet er at se. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.