Advarsel billeder udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.282 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. august 2024

Anonym trådstarter

Hej piger, beklager allerede for billedet.. er bare virkelig in need

Jeg stod op til morgen med største skræk.. havde brunt udflåd da jeg tørte mig og det kom on/off i 4 timer, men ikke meget ca samme mænge som billede kl. 14 og endda lidt mindre.

Har ikke haft mere smerte end ligamentsmerter og har hverken blod eller brunligt udflåd nu. Men er stadig så nervøs og har først tidlig scanning på onsdag, jeg er 6+3 i dag. Andre som har oplevet samme?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Bare lige et kram uvisheden og forskrækkelsen er bare så svær at stå i.

Det kan sagtens bare være sarte slimhinder, som man kan få under graviditet. I min første graviditet blødte jeg on/off hele tiden, og der kom alligevel en skøn dreng ud af det. Så jeg håber det samme for dig

Anmeld Citér

11. august 2024

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Bare lige et kram uvisheden og forskrækkelsen er bare så svær at stå i.

Det kan sagtens bare være sarte slimhinder, som man kan få under graviditet. I min første graviditet blødte jeg on/off hele tiden, og der kom alligevel en skøn dreng ud af det. Så jeg håber det samme for dig

Tror på jeg er en af dem med sarte slimhinder, fik nemlig meget tynd lyserød gennemsigtig agtig blod efter samleje med min mand i onsdags, der var kun noget lige efter og har ikke været noget siden (undtagen nu brunt udflåd) - tusind tak for din besked, letter lidt

Anmeld Citér

11. august 2024

Anonym

Brunt udflåd er ofte gammelt blod, jeg har prøvet at miste en gang hvor det startede med brunt udflåd men det var meget mere end det du viser. De andre gange jeg har mistet har det været frisk blod.

Med min ældste søn havde jeg brunt udflåd og blødte i 13 uger, så det behøves ikke betyde noget. Så længe du ikke har ondt og det ikke er mere end det der

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.