3 dage over tid - negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. august 2024

Anonym trådstarter

Ja, måske overskriften siger det hele.

Det er jo ikke unormalt at cyklus kan rykke sig, det ved jeg alt om med uregelmæssig cyklus. Men jeg testede positiv for ægløsning på CD 26 og er nu på dag 43, uden skyggen af mens og med et hav af negative graviditetstests. Mens plejer på trods af uregelmæssighed at komme præcis 14 dage efter positive test, og enkelte gange på 15. Dagen. Uanset hvad, er jeg meget forvirret, så er der nogen der har erfaringer her, eller ved noget om noget?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2024

Anonym

Ja fra positiv test går der jo op til 48 timer før ægløsning finder sted, så du kan sagtens være 2 hele dage kortere henne. 

Når det så er sagt så er positiv æltest aldrig en garanti for at du faktisk får ægløsning. Kroppen kan sagtens fejle den ægløsning den er igang med at lave, også lave den et par dage eller flere uger senere. Det har jeg selv prøvet et par gange. Det er helt normalt og når du har testet for æl og mens eller positiv test ikke er der, så kan det faktisk "bare" være det.

Du kan også sagtens være gravid ægget kan have brugt lang tid på at vandre og sætte sig fast, eller hvis ægløsning har rykket sig og du bare ikke er langt nok henne endnu.

Mulighederne er mange, så længe mens ikke er kommet er der jo håb endnu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.