Erfaringer med denne barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. august 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hej alle. Ved ikke om det her opslag er kommet på sin rette sted, men hvis ikke så ved jeg ikke hvor jeg ellers skulle sætte den. 
når men barnevognen hedder   Amber 3-i-1-Grey Stone

er der nogle der har erfaring med den, og kan fortælle hvor længe jeres børn kunne ligge i barnevognen? Altså hvor gamle var de før de ikke kunne sove i den mere? Har sat et link

https://www.pixizoo.dk/amber-3-i-1-grey-stone-onesize

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Vi havde en lignede fra Joie, og vi har været SÅ glade for den i 2 år. Eneste minus er det korte liggemål i liggedelen og manglende mulighed for installering af barnevognssele. Vores dreng var for lang før selen var aktuel, men det er noget jeg har tænkt over. For fordi han voksede ud af liggedelen omkring 4-5mdr, så var det ikke optimalt at begynde brug af klapvognsdelen. Derfor var jeg glad for, at vi også havde en Alm længde barnevogn, som vi brugte indtil klapvognsdel var relevant + til lure hjemme. MEN var vanvittig glad for at have stellet i bagagerummet og bare lige klikke autostolen i når der skulle handles eller andet hurtigt + det bare var skønt at både med liggedel og klapvognsdel var den så lille og nem alle steder. Den er først pakket væk ved 2 år, fordi klapvognsdelen også blev for lille, og vi derfor har anskaffet en større.

Håber det kunne bruges ☀️

Anmeld Citér

10. august 2024

Love Angel

Mor til 4

Vi havde en lignede fra Joie, og vi har været SÅ glade for den i 2 år. Eneste minus er det korte liggemål i liggedelen og manglende mulighed for installering af barnevognssele. Vores dreng var for lang før selen var aktuel, men det er noget jeg har tænkt over. For fordi han voksede ud af liggedelen omkring 4-5mdr, så var det ikke optimalt at begynde brug af klapvognsdelen. Derfor var jeg glad for, at vi også havde en Alm længde barnevogn, som vi brugte indtil klapvognsdel var relevant + til lure hjemme. MEN var vanvittig glad for at have stellet i bagagerummet og bare lige klikke autostolen i når der skulle handles eller andet hurtigt + det bare var skønt at både med liggedel og klapvognsdel var den så lille og nem alle steder. Den er først pakket væk ved 2 år, fordi klapvognsdelen også blev for lille, og vi derfor har anskaffet en større.

Håber det kunne bruges ☀️

Hvor langt var din dreng ved fødslen? Og hvor langt var han da han ikke kunne ligge der mere? Og når du siger en der lignet. Er det også med de mål der er på den her barnevogn?

Anmeld Citér

11. august 2024

Lambi90

Love Angel skriver:

Hvor langt var din dreng ved fødslen? Og hvor langt var han da han ikke kunne ligge der mere? Og når du siger en der lignet. Er det også med de mål der er på den her barnevogn?

Han var 53cm ved fødsel, og jeg tror vi droppede liggedelen da han var omkring de 70-75 cm. Liggedelen havde 83cm i liggemål, ligesom den du har kigget på, men der skal jo også lige være plads til en dyne og sådan.

vi var som sagt virkelig glade for den, og har brugt den så meget i alle kombinationer, at der næsten ikke er mønster tilbage på hjulene. Men for vores vedkommende kunne vi ikke have undværet barnevognen

Anmeld Citér

11. august 2024

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Han var 53cm ved fødsel, og jeg tror vi droppede liggedelen da han var omkring de 70-75 cm. Liggedelen havde 83cm i liggemål, ligesom den du har kigget på, men der skal jo også lige være plads til en dyne og sådan.

vi var som sagt virkelig glade for den, og har brugt den så meget i alle kombinationer, at der næsten ikke er mønster tilbage på hjulene. Men for vores vedkommende kunne vi ikke have undværet barnevognen

Okay tusind tak for svar og dine erfaring

Vi ville ha taget til et fysisk butik hvor de sælger dem og prøve og se den, men ind på babysams hjemmeside står der at det kun er online. Det bare øv at vi ikke kan se den fysisk når men må se på det. Igen tusind tak

Anmeld Citér

11. august 2024

Lambi90

Det står der også om den vi købte - men vi købte den altså i butikken. Så måske kan du ringe til det butik i har tæt på, og spørge om de har en demo-model stående

Anmeld Citér

11. august 2024

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Det står der også om den vi købte - men vi købte den altså i butikken. Så måske kan du ringe til det butik i har tæt på, og spørge om de har en demo-model stående

Årh ja en demo model. God ide tak det vil jeg ringe og forhøre mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.