Spontan abort og grim lugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. august 2024

Anonym trådstarter

Jeg havde en spontan abort for 3 ugers tid siden, er stoppet med at bløde, men jeg lugter simpelthen så grumt forneden, er det normalt? 

Har googlede lidt og der kommer underlivsbetændelse frem, men har ingen symptomer på det udover lugt . Vil bare helst ikke kontakte lægen, hvis det er meget normalt i tiden efter. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Jeg havde en spontan abort for 3 ugers tid siden, er stoppet med at bløde, men jeg lugter simpelthen så grumt forneden, er det normalt? 

Har googlede lidt og der kommer underlivsbetændelse frem, men har ingen symptomer på det udover lugt . Vil bare helst ikke kontakte lægen, hvis det er meget normalt i tiden efter. 

Har mistet 4 ud af 6 graviditeter og har ikke lugtet anderledes end en menstruation.

Synes du skal kontakte lægen for en sikkerhedsskyld

Anmeld Citér

10. august 2024

Anonym

Jeg har mistet 5 gange og aldrig lugtet, afsted til lægen med dig. Det er derfor de er der

Anmeld Citér

10. august 2024

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Har mistet 4 ud af 6 graviditeter og har ikke lugtet anderledes end en menstruation.

Synes du skal kontakte lægen for en sikkerhedsskyld

Arh øv ja, så må jeg hellere kontakte længe imorgen. Tak for svar

Anmeld Citér

10. august 2024

Anonym

Det kan som du selv siger være betændelse og det kan blive ret alvorligt så jeg synes bestemt også at du skal til lægen. Jeg tænker faktisk at jeg ville tjekke med 1813 idag fremfor at vente til mandag, netop fordi det er efter en abort, hvor der jo er et sår i livmoderen fra der hvor graviditeten har siddet fast. 

Anmeld Citér

10. august 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kan som du selv siger være betændelse og det kan blive ret alvorligt så jeg synes bestemt også at du skal til lægen. Jeg tænker faktisk at jeg ville tjekke med 1813 idag fremfor at vente til mandag, netop fordi det er efter en abort, hvor der jo er et sår i livmoderen fra der hvor graviditeten har siddet fast. 

Tror du ikke bare de vil be’ en om at vente til på mandag når jeg ikke har det dårligt?  

Ja, det frygter jeg lidt. Synes os det lugtede da jeg blødte efter aborten men det her…selv min mand kommenteret det igår  ja beklager for infoen, men nu skriver flere af jer at i ikke har oplevet det, så må det være noget andet

Anmeld Citér

10. august 2024

Anonym

Men hvis de siger det, kan man vente med god ro. På den anden side kan du måske nå at komme i behandling inden du får det skidt med feber osv. Jeg ville selv uden den mindste dårlige samvittighed ringe idag fordi du skriver at det lugter så dårligt. 

Anmeld Citér

12. august 2024

Anonym

Hvordan går det med dig og hvad sagde lægen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.