Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
3 svar
1 synes godt om
9. august 2024

Anonym trådstarter

Jeg har lige været til en scanning, hvor jeg blev vurderet til at være 6+5. 
Det vil sige at jeg har taget de her teste 3+1 og 3+2

Jeg fortalte hende at mine teste var meget positive, i hvad der så ville være 3+1 og 3+2, men hun sagde at det bare var forskelligt hvor hurtigt man dannede HCG. 

Har i prøvet at scanningen gav forkert resultat så tidligt?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Hvis æl har rykket sig, kan det sagtens være du er kortere henne end du regner med. 
jeg testede flot positiv med min store pige og burde have været omkring 5 uger henne, men til scanning kunne hun ikke se noget så kom igen senere. Havde så kun været omkring 3+4/5 da jeg testede. Og det passede. 
hun kom til verden i 2022 40+0.

Anmeld Citér

9. august 2024

123321

Profilbillede for 123321

Bare fokuser på alt så fint ud - sagt i kærligste mening

Med min datter tog jeg positive graviditetstest og kom så til scanning for at fastslå graviditet to uger senere. Ved denne scanning sagde de jeg maks var i uge 4 og skulle komme tilbage to uger efter for at se om der var udvikling. Det gjorde jeg - og her havde alt udviklet sig som det skulle, men jeg har aldrig kunne få det til at passe med mine første tests. 

Anmeld Citér

9. august 2024

Darling

De der fine ud, man danner hcg forskelligt og det kan slet ikke sammenlignes. Jeg ville gå med scanning og specielt hvis du ikke kender din ægløsning, det er trods alt den der afgør hvor langt du er henne.

Mit hcg var på 9000 6+0 i en graviditet og "kun" på 1000 7+0 i en anden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.