Veninde og Venskab i det frække

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
3 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. august 2024

Anonym trådstarter

Hej jeg , vil gerne høre jeres meninger og råd

Jeg, er så heldig og havde en rigtigt god veninde, som jeg kan del alt med. Vi har haft snakken, om at det bedste, at vi ikke, skal lave, noget sammen. Fordi det kan ødelægge så meget, og venskabet, vil aldrig blive det samme igen. Men , vi har , en lille udfordring, tit når vi er til fest eller andre arrangementer, hvor der drikkes , har vi det tit lidt , svært ved at, kan lade , hinanden være. Ik fordi, vi lave noget sexuelt, det er højst lidt drilleri og en omgang Tante kys. De fleste gange, tager vi hjem og sover .. nogle gange bliver vi der og , overnatter på deres , gæsteværelse. Vi sover altid Sammen, lige meget om der kun , er en dyne, til deling. Nogle gange os , hvis det er , rigtigt varmt om sommeren, sover hun tit, topløs. Det har hun, ikke noget problem, med, så længe, hun ved, at hun kommer til at sove sammen med mig. Hun , fortalt at , det, vil hun aldrig gør med andre fyrer . Kun med mig . Fordi alle andre fyr , tror med , det samme , når en pige, vil sove topløs. Eller andre situationer, hvor , man ikke har den på. At det er adgangsbillet, til at , man må rør og, pille som, man har lyst til. Og det er der mange mænd, siger hun . Som tager det som en selvfølge. Nej de skal bare holde fingeren for den selv . Også tror de fleste, bare fordi de har pillet, at man gerne vil i seng med dem. Derfor er der ikke nogle der overhovedet skal i , nærheden af , mine. Har en forestilling om alle de, klamme fantasier de for, bare pga et par bryster. Derfor synes hun , jeg er mega cool . Og hun, ik behøver og være bange for, at ligge sig til at sove i , lige hvad , for outfit hun har lyst til. Der er gået nogle måneder siden vi har ses, .. og skal til en fest, sammen , hvor vi vælger og sover, der fordi, vi er blevet godt fulde, pga drukspil m.m . Alt er endeligt som det , pejler inden vi skal til at, gå til ro. Men den, nat blev, noget anderledes, vi kunne, ikke styre, vores lyster. Og ender med at være sammen, til en vild, og fantastisk omgang sex. Næste morgen, er vi begge noget tavse, og kigger , lidt bestemt på hinanden. At det, ikke ,er noget, der skal opstå igen.vi snakker endeligt ik, mere om episoden. Senere hen. Årstiderne skifter, og vi beslutter os , endeligt for at vi gerne vil , ned og have, en dukket, og op i saunaen bagefter. Men vi, laver, hurtigt, vores egen tidsplan, at vi møder op , så snart det begynder med at blive mørkt. Fordi så , er alle turister, nemlig os,tag hjem. Og vi har, hele saunaen for os selv. Vi begge to, har, det nemlig svært ved at , skulle, sidde så , mange forskellige sammen i saunaen , og at det er påkrævet at, man skal sidde nøgen .. så vi har det bedst, med , at det bare, er os to. Vi har set, hinanden nøgen så mange gange, før. Vi har fået fyret rigtigt godt op, i saunaen en , kold og våd aften. Vi har altid vores Lille taske, med , hvor der er mange forskellige cremer i , og massage olie. Hun spørger mig , hvis nu hun er rigtigt sød, og smør min madpakke, om jeg vil , kig på hendes skuldre og massere den , fordi det , føles som om en muskel, eller neve som sidder i klemme. Så selvfølgelig vil , jeg hjælpe med , se om jeg kan lindrer smerter, for hende. Og det bliver faktisk så godt at, hun næsten ikke, kunne mærke, at hun havde ondt før. Så må man godt, rose sig selv. Hun spørger meget stille , om hvis hun spørger rigtigt pænt, om, jeg vil gi hende en omgang massage, fra Top til tå . Ja så, lad gå , har jeg jo gjort, så mange gange før. Jeg for hælet oile på hendes ben og bag lår ,og bevæger mig stille op ad hendes lår op mod hendes baller. Hvor en hurtigt, tanke, går igennem mit, hoved, nå ja for resten , vi er jo begge helt nøgen, jeg måttet koncentrere mig , mere ind normalt for ikke og miste, fokus , eller blive ,pinlig berørt af situationen, fordi, normalt vil hun jo, havde G-streng, eller hotpants og Bh på . Hun spørger mig , om jeg vil massere hendes inde lår lidt mere, nu når , hun ,ikke har undertøj på, jo , kan jeg godt prøve , og skal nok få stoppet i tide. ,så du ikke begynder, og lig urolig. Men hvis du vender dig om så , jeg kan tag dit knæ , lår, hofte og arme. Hvor hun pludselig siger, hvad med hele min overkrop. Nu når jeg ikke har Bh på. Jeg blev hel mundlam, og mega genert, jeg måttet jo bare, prøve, stille og rolig det ikke lige sådan , måde jeg er et vand til at massere. Men så da ud til hun kunne , li det. Og hun kom hen og takkede bagefter. Med et lille kys . Hvor det endeligt endt med at vi var sammen igen ..

nu går der, længere tid imellem før vi ses .. men tro i stadigvæk der vil kunne opstå, noget igen for os

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det er der ikke nogen, der har en jordisk chance for at vide. Til gengæld skal du måske overveje, om I nu også er helt enige om, at det ikke skal udvikle sig til mere end et venskab. Det lyder til, at du er meget forelsket i hende, gerne vil please hende og være “bedre” og sødere end andre fyre, mens du lader hende sætte dagsordenen. Det kan gå hen og blive uværdigt for dig - og hvad gør du, hvis hun finder en kæreste? Kan du være i det? 

En anden gang, du skriver - fx hvis du vil følge op på dit indlæg - så skær ned på alle detaljerne. Du gav hende massage, og det endte med sex. Det er jo ikke alle mellemregningerne, der er humlen i dit indlæg, men spørgsmålet om, hvad I vil og ikke vil med hinanden, og om I er enige. Dette er venligt ment - du risikerer, at folk falder fra under læsningen. 

Anmeld Citér

9. august 2024

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Det er der ikke nogen, der har en jordisk chance for at vide. Til gengæld skal du måske overveje, om I nu også er helt enige om, at det ikke skal udvikle sig til mere end et venskab. Det lyder til, at du er meget forelsket i hende, gerne vil please hende og være “bedre” og sødere end andre fyre, mens du lader hende sætte dagsordenen. Det kan gå hen og blive uværdigt for dig - og hvad gør du, hvis hun finder en kæreste? Kan du være i det? 

En anden gang, du skriver - fx hvis du vil følge op på dit indlæg - så skær ned på alle detaljerne. Du gav hende massage, og det endte med sex. Det er jo ikke alle mellemregningerne, der er humlen i dit indlæg, men spørgsmålet om, hvad I vil og ikke vil med hinanden, og om I er enige. Dette er venligt ment - du risikerer, at folk falder fra under læsningen. 

Jeg tror det er en af sædvanlige lumre Trolls der keder sig. De dukker op med jævne mellemrum. Vedkommende burde skrive til en sex brevkasse og ikke her. 

Anmeld Citér

9. august 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Lyder mere som en etisk novelle og du tænder på at skrive den slags i er debat forum.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.