Clearblue test med uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2024

Anonym trådstarter

Hej piger,

Jeg er nu endelig gravid 7913, og alt er skønt! Der er dog noget jeg ikke helt forstår.

Jeg testede positivt i fredags med clearblue hvor der stod (1-2), da jeg downloadede graviditetsapp stod jeg til at være 5+0. 

Jeg har nu igen taget en test for sjovs skyld, og er fortsat 1-2, når jeg egentlig burde være 3+. Nogen der har prøvet det og ved hvad det betyder ? Går hen og bliver ldit nervøs, ved ikke om det er min overtænke tanker eller om der er noget jeg skal være nervøs for. Har alle symptomer og er slet ikke i tvivl om, at jeg er gravid. Men testen gør mig lidt irriteret 

Jeg havde første menstruationsdag på sidste mens d. 26/06, og havde æggeløsning (tog en test) d. 16/07. 

Burde jeg ikke være over 5+ ifølge regningerne? Forstår ikke hvorfor den ikke rykker sig fra 1-2 på clearblue 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Hej piger,

Jeg er nu endelig gravid 7913, og alt er skønt! Der er dog noget jeg ikke helt forstår.

Jeg testede positivt i fredags med clearblue hvor der stod (1-2), da jeg downloadede graviditetsapp stod jeg til at være 5+0. 

Jeg har nu igen taget en test for sjovs skyld, og er fortsat 1-2, når jeg egentlig burde være 3+. Nogen der har prøvet det og ved hvad det betyder ? Går hen og bliver ldit nervøs, ved ikke om det er min overtænke tanker eller om der er noget jeg skal være nervøs for. Har alle symptomer og er slet ikke i tvivl om, at jeg er gravid. Men testen gør mig lidt irriteret 

Jeg havde første menstruationsdag på sidste mens d. 26/06, og havde æggeløsning (tog en test) d. 16/07. 

Burde jeg ikke være over 5+ ifølge regningerne? Forstår ikke hvorfor den ikke rykker sig fra 1-2 på clearblue 

Jo du burde være 5+ med ægløsning d. 16/7.

Det er jo ikke til at sige, hvorfor den ikke viser mere end 1-2 uger. For mig har det desværre ikke været et godt tegn hvis testene ikke har udviklet sig. Men håber det er uden betydning for dig

Anmeld Citér

7. august 2024

Anonym

Tag det med et gran salt, den tager efter dit hcg. Er dit hcg lavere end testen måler så står der 1-2, køb en scanning om 7 dages tid i stedet for at teste mere

Anmeld Citér

7. august 2024

Anonym

Ugerne fra testen er vel fra befrugtningen, som reelt godt kan ske lidt senere end selve ægløsningen.

Derfor er det måske stadig lidt lavt sat med 1-2 uger, men hcg kan nok godt starte med forskellige tal og dermed udvikle sig i forskellige tempi.

Anmeld Citér

8. august 2024

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Jo du burde være 5+ med ægløsning d. 16/7.

Det er jo ikke til at sige, hvorfor den ikke viser mere end 1-2 uger. For mig har det desværre ikke været et godt tegn hvis testene ikke har udviklet sig. Men håber det er uden betydning for dig

Ville ønske jeg ikke havde læst din besked, nu er der pludselig mange dage til onsdag ���� 

Anmeld Citér

8. august 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tag det med et gran salt, den tager efter dit hcg. Er dit hcg lavere end testen måler så står der 1-2, køb en scanning om 7 dages tid i stedet for at teste mere

Jeg ville egentlig heller ikke teste igen, men ville se om den havde ændret sig fra 1-2. Men er helt stoppet nu, har tidlig scanning på onsdag så må jeg vente

Anmeld Citér

8. august 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Ville ønske jeg ikke havde læst din besked, nu er der pludselig mange dage til onsdag ���� 

Undskyld, det var ikke for at gøre dig nervøs. 
Det kan jo sagtens være som en anden nævner, at dit HCG ikke er højt nok endnu til at skifte ugerne.

Anmeld Citér

8. august 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Hej piger,

HCG svinger jo enormt fra person til person og ved hver graviditet. Derfor er uge-indikatorer ret upålidelige og egentlig lidt noget (meget dyrt) fis. Det er rigtigt at stregen på en alm. graviditetstest helst gerne må blive tydeligere - men intervallerne for uge-indikation er formentlig så store at du sagtens kan være steget i HCG uden at springe til næste “uge-kategori”…

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.