Spontan abort og ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. august 2024

Anonym trådstarter

Hvis man stadig tester svagt positiv(hcg) kan en ægløsning så godt vise bragende positiv? Vedhæfter billede. 

Eller vil i mene jeg har ægløsning? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Den er ikke positiv, når du stadig har hcg i blodet. Ægløsningstest kan også reagere på hcg. 

Min anbefaling vil være at vente på næste menstruation, og så teste efter ægløsning da. Hcg kan være længe om at falde...

Jeg er ked af dit tab, det er ikke sjovt at skulle igennem.

Anmeld Citér

5. august 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Det skyldes helt sikkert at din graviditetstest stadig er positiv. Du får ikke ægløsning før hcg er under 5. 

Jeg har desværre også mistet en håndfuld gange, og der har jeg fået ægløsning ca. 14 dage efter at hcg-testen var negativ.

Håber at der snart er gevinst for dig Og krammer for aborten. Det er frygteligt

Anmeld Citér

5. august 2024

Anonym trådstarter

Kis92 skriver:

Den er ikke positiv, når du stadig har hcg i blodet. Ægløsningstest kan også reagere på hcg. 

Min anbefaling vil være at vente på næste menstruation, og så teste efter ægløsning da. Hcg kan være længe om at falde...

Jeg er ked af dit tab, det er ikke sjovt at skulle igennem.

Tak og nej, synes godt nok det er hårdt

Men, ville den så blive så positiv? Igår var den nemlig negativ(ægløsning) 

Det kan godt være jeg bare skal holde mig til at teste for hcg, den er næsten ved at være negativ igen. Har bare et stort ønske om ikke at få min mens og blive gravid igen, så det er svært at lade vær med at teste. 

Anmeld Citér

5. august 2024

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Det skyldes helt sikkert at din graviditetstest stadig er positiv. Du får ikke ægløsning før hcg er under 5. 

Jeg har desværre også mistet en håndfuld gange, og der har jeg fået ægløsning ca. 14 dage efter at hcg-testen var negativ.

Håber at der snart er gevinst for dig Og krammer for aborten. Det er frygteligt

Puha det er jeg rigtig ked af at læse hvor langt var du henne og hvornår kunne du teste negativ? Jeg har været omkring 5-6 uger henne. 

Tusind tak og ja, det er det godt nok 

Anmeld Citér

6. august 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Anonym skriver:

Tak og nej, synes godt nok det er hårdt

Men, ville den så blive så positiv? Igår var den nemlig negativ(ægløsning) 

Det kan godt være jeg bare skal holde mig til at teste for hcg, den er næsten ved at være negativ igen. Har bare et stort ønske om ikke at få min mens og blive gravid igen, så det er svært at lade vær med at teste. 

Den kan jeg ikke svare på. Kroppen kan være underlig efter en abort. Efter min abort i april, er det først nu her i juli, at jeg nærmer mig noget der minder om en normal cyklus(havde også en abort i december, hvor jeg blev gravid i februar).. Min erfaring er at man ikke kan stole på kroppen efter en abort, desværre.

Ønsket om graviditet efter en abort er næsten ubærlig. Men man kan hurtig næsten drukne i test. Hvis du er stoppet med at bløde, hvad så med at bare have sex ved lyst, så er der stadig en chance, men lidt mindre pres på. Så kan du teste når din cyklus har fundet sig selv igen

Anmeld Citér

6. august 2024

Anonym

Ægløsningstest bliver positiv når du har hcg i kroppen, jeg mistede i uge 6 og 7 og det tog henholdsvis 7 og 8 uger før alt hcg var ude af kroppen

Anmeld Citér

6. august 2024

Anonym

Anonym skriver:

Puha det er jeg rigtig ked af at læse hvor langt var du henne og hvornår kunne du teste negativ? Jeg har været omkring 5-6 uger henne. 

Tusind tak og ja, det er det godt nok 

Jeg har i mellemtiden fået 3 børn, så det er ikke noget der fylder længere. Jeg har været fra 5-8 uger henne.

De to af gangene har været en bio, altså omkring uge 4-5, og testen blev derfor hurtigt negativ. De tre af gangene har jeg været omkring uge 7-8, og der har det taget ca 14 dage før testen var negativ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.