Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.890 visninger
4 svar
1 synes godt om
1. august 2024

Anonymenen

Profilbillede for Anonymenen

Jeg får en ret utydelig streg på ægløsnings test men har æggehvide udflåd (ægløsnings udflåd). Er udflåden bare sej og "mærkelig" nogle dage før ægløsningen? Testen er en del tydligere i aften end den var i morges så det nærmer sig men stregen er meget utydelig i forhold til kontrolstregen. Min menstruation startede d 22 og sluttede d 26 ca (selvom jeg plejer at have menstruation i 6-7 dage). Vi har forsøgt siden december og har kun brugt ægløsningstest 2 gange i løbet af de 8 måneder (det her er 2. Gang). 

Jeg er forvirret og begyndende desperat

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonymenen skriver:

Jeg får en ret utydelig streg på ægløsnings test men har æggehvide udflåd (ægløsnings udflåd). Er udflåden bare sej og "mærkelig" nogle dage før ægløsningen? Testen er en del tydligere i aften end den var i morges så det nærmer sig men stregen er meget utydelig i forhold til kontrolstregen. Min menstruation startede d 22 og sluttede d 26 ca (selvom jeg plejer at have menstruation i 6-7 dage). Vi har forsøgt siden december og har kun brugt ægløsningstest 2 gange i løbet af de 8 måneder (det her er 2. Gang). 

Jeg er forvirret og begyndende desperat

Det kan sagtens være, at netop du oplever sejt udflåd op til ægløsning. Dog er det meget forskelligt fra kvinde til kvinde. Nogle mærker meget, andre mærker ingenting.

Som du nok ved, skal teststregen være lige så tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen, for at din ægløsningstest er positiv + der kan op til 48 timer efter positiv test, før du får ægløsning.

Har du prøvet med en digital test? De er meget nemmere at aflæse

Anmeld Citér

1. august 2024

Anonymenen

Profilbillede for Anonymenen

Jeg er helt med på at det er forskelligt for vi er jo ikke ens �� jeg undrer mig bare over æggehvide udflåd og negativ ægløsnings test �� de 2 ting hænger vel sammen ��

Jeg har ikke prøvet de digitale nej, men det er da forsøget værd. Jeg har jo egentlig bare gået ud fra mit udflåd hver måned men det har der jo ikke rigtig været gevinst på, og det er da klart hvis ikke sejt udflåd er li med ægløsning ��

Anmeld Citér

2. august 2024

Darling

Jeg ville gå efter testen, mit udflåd har aldrig passet og ej heller smerter altid

Du har formentlig ikke ægløsning når du selv tror du har ægløsning

Anmeld Citér

2. august 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonymenen skriver:

Jeg er helt med på at det er forskelligt for vi er jo ikke ens �� jeg undrer mig bare over æggehvide udflåd og negativ ægløsnings test �� de 2 ting hænger vel sammen ��

Jeg har ikke prøvet de digitale nej, men det er da forsøget værd. Jeg har jo egentlig bare gået ud fra mit udflåd hver måned men det har der jo ikke rigtig været gevinst på, og det er da klart hvis ikke sejt udflåd er li med ægløsning ��

Du kan desværre ikke udelukkende gå ud fra dit udflåd,  men det kan selvfølgelig give en indikation af, hvornår ægløsning kommer. Har du andre symptomer?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.