Chokoladekage med det der "drømmekage-halløj" ovenpå?? HILFE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvorfor er der altid kaffe i sådan nogen lækre opskrifter med choko-halløj!!

Jeg kan bestemt anbefale at skifte kaffen ud med appelsinsaft Så er det IKKE kaffe agtigt

og til dem der så spørger hende den sippede: AI - du kan da ikke smage en skefuld i kagen, så kan jeg svare JOW!!! Kaffe FØØØJ... :-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Bom

Zafir skriver:

Hvorfor er der altid kaffe i sådan nogen lækre opskrifter med choko-halløj!!

Jeg kan bestemt anbefale at skifte kaffen ud med appelsinsaft Så er det IKKE kaffe agtigt

og til dem der så spørger hende den sippede: AI - du kan da ikke smage en skefuld i kagen, så kan jeg svare JOW!!! Kaffe FØØØJ... :-S

Hej Zafir...

Jeg har det lige som dig, jeg plejer bare og skifte kaffen ud med vand, mælk eller hva jeg lige har ved hånden..

Kaffe er nemlig no go herhjemme lige nu..

Anmeld

4. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mini-Terp skriver:

Hej Zafir...

Jeg har det lige som dig, jeg plejer bare og skifte kaffen ud med vand, mælk eller hva jeg lige har ved hånden..

Kaffe er nemlig no go herhjemme lige nu..

I luve U

Jeg får altid atvide at jeg er pyldret eller sær. Men jeg KAN smage det altså!!! SKU... hehe.

Dejligt at have flere artsfæller! hihi.

Anmeld

4. november 2009

DK

Det lyder lækkert med appelsin. Altså nu hader jeg også kaffe, men kan ret godt lide kaffe-kager... hmmmm....

Jeg tror jeg vil prøve kombi af halv kaffe halv appelsin!!

Anmeld

4. november 2009

3rollinger

Pas paa med denne kage. Den er svaert vanedannende.

En af de bedste kager der findes hvis du spoerger mig. Og den holder sig dejlig svampet i lang tid. Det er ikke en af dem der bliver toerre i loebet af et par dage.

Som en lille sjov sidebemaerkning kaldes den ogsaa:

Droemmekage fra Buddinge
Afrikansk landevej

Anmeld

4. november 2009

DK

Den skal ud af ovnen om 5 min. Jeg har fået ryddet op, og lagt væk, så nu sidder vi bare og kigger på uret, he he

Jeg inviterede os på aftensmad hos mine forældre, mod at vi tager kage med til kaffen. Det kan vi liiige nå!

Mums den ser god ud. Vi puttede lidt chokoladeknapper i også, nu må vi se hvordan det arter sig!

Anmeld

4. november 2009

DK

DK skriver:

Den skal ud af ovnen om 5 min. Jeg har fået ryddet op, og lagt væk, så nu sidder vi bare og kigger på uret, he he

Jeg inviterede os på aftensmad hos mine forældre, mod at vi tager kage med til kaffen. Det kan vi liiige nå!

Mums den ser god ud. Vi puttede lidt chokoladeknapper i også, nu må vi se hvordan det arter sig!

Hmmm, den er stadig ikke færdig. Helt flydende inden i. Men den er nu også hævet ret meget.

Gad vide om det er sværere for kagen at blive bagt når der er de der chokoladeknapper i? Eller om Kirstine måske puttede lidt mere end 2 tsk. bagepulver i, bag min ryg? Eller om fadet er for lille, og det derfor er længere om det i midten?

Jeg har brugt sådan et medium størrelses porcelæns fad, jeg også bruger til lasagne osv

Anmeld

4. november 2009

Bom

DK skriver:

Hmmm, den er stadig ikke færdig. Helt flydende inden i. Men den er nu også hævet ret meget.

Gad vide om det er sværere for kagen at blive bagt når der er de der chokoladeknapper i? Eller om Kirstine måske puttede lidt mere end 2 tsk. bagepulver i, bag min ryg? Eller om fadet er for lille, og det derfor er længere om det i midten?

Jeg har brugt sådan et medium størrelses porcelæns fad, jeg også bruger til lasagne osv

Blev kagen god???

Vi vil jo gerne se et billede....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.