implamaterings blødning eller ej ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2024

Anonym trådstarter

Lid et intime spørgsmål ?

men da jeg tørrede mig her for nogle minutter siden, var der denne lyse slimet blødning  på papiret? Jeg fik et chok, for jeg har intet andet blod set i dag når jeg har været på toilet. Og det virker ikke til at være mere end det her??

Kan det være implamaterings blødning ? Jeg havde Æg løsnings for lidt over 1 uge siden  

jeg har prøvet at test i dag men den er negativ

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2024

Anonym

Det kan det sagtens men det kan også bare være en blødning. Er der implationsblødning så kan du teste positiv efter 48 timer

Anmeld Citér

1. august 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Det er svært at sige, da det kan komme af flere årsager. Du kan jo tage en g-test, om en uges tid. Hvis den er positiv, kunne det passe godt med implantationsblødning.

Anmeld Citér

2. august 2024

Anonym

Det kan det sagtens men det kan også bare være en blødning. Er der implationsblødning så kan du teste positiv efter 48 timer

Jeg har været gravid tre gange og haft implantationsblødning hver gang. Meget lidt blod på et tidspunkt, hvor jeg ikke burde bløde. Der gik ca. 2 uger derefter, hvor jeg så testede positiv. 

Anmeld Citér

2. august 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har været gravid tre gange og haft implantationsblødning hver gang. Meget lidt blod på et tidspunkt, hvor jeg ikke burde bløde. Der gik ca. 2 uger derefter, hvor jeg så testede positiv. 

Nogle kan teste positive 48 timer efter, når ægget sætter sig fast begynder at danne hcg

Anmeld Citér

2. august 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg har oplevet det gentagende gange, og det har aldrig været en implantationsblødning, bare en tilfældig pletblødning.

test om en uges tid så har du svaret

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.