Brunt udflåd inden mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2024

Anonym trådstarter

Hej derude,

Er der andre, som får brunt udflåd allerede 5-6 dage inden mens rigtigt starter? Hvorfor får man det? Og hvad kan man gøre ved det?

Har forsøgt fertilitetsyoga (hjalp lidt), géle royal (ingen effekt) og vitex (hjalp meget, men kun første måned).

I forgårs, 9 dage efter ÆL, var der én enkel dråbe blod da jeg tørrede mig, så troede det kunne være en implantionsblødning. Men i dag, 11 dage efter ÆL, er mit udflåd helt brunt... Så tænker at løbet må være kørt (igen...). Forventer at min mens starter rigtigt 16 dage efter ÆL.

Er bange for om der er noget galt, da vi har prøvet at blive gravid et stykke tid. Har også mistanke om endometriose.

Min læge siger det er helt normalt, at jeg i alt bløder 11 dage - også selvom min cyklus kun er 26 dage. Hun siger, at så længe jeg har mens, skal jeg ikke bekymre mig...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2024

Anonym

Brunt udflåd inden mens er helt normalt, det er gammelt blod og livmoderen tømmer bare sig selv jeg oplevede brunt udflåd 3 dage inden jeg testede positiv, troede der var mens på vej hvor længe har i prøvet? 

Anmeld Citér

1. august 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Brunt udflåd inden mens er helt normalt, det er gammelt blod og livmoderen tømmer bare sig selv jeg oplevede brunt udflåd 3 dage inden jeg testede positiv, troede der var mens på vej hvor længe har i prøvet? 

Vi har prøvet ca. 1-2 år men med lidt pauser...

Har måske haft en enkelt BIO måneden efter jeg startede på Vitex. Men ellers har vi ikke haft heldet med os - er også ret sikker på, at vi ikke har heldet med os denne gang..

Anmeld Citér

1. august 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Det er meget normalt, får jeg også. Min gynækolog har også sagt at det får nogle mennesker bare. 

Anmeld Citér

1. august 2024

Anonym

Anonym skriver:

Vi har prøvet ca. 1-2 år men med lidt pauser...

Har måske haft en enkelt BIO måneden efter jeg startede på Vitex. Men ellers har vi ikke haft heldet med os - er også ret sikker på, at vi ikke har heldet med os denne gang..

Har i overvejet at søge hjælp?

Anmeld Citér

4. august 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har i overvejet at søge hjælp?

Tror vi søger hjælp efter sommerferien. Vi har ikke søgt hjælp før, da vi var kørt død i sundhedsvæsnet, der ikke ville tage min mistanke om endometriose seriøst.

Anmeld Citér

4. august 2024

nanan78

Profilbillede for nanan78

Brunt udflåd er helt normalt inden menstruation og regnes ikke med i blødningsdage. Det er kun frisk blødning der er menstruationen.

Jeg håber det snart lukkes for jer. 

Anmeld Citér

4. august 2024

fehår

Jeg har brunligt udflåd minimum 3 dage inden menstruation. Enkelte gange har det varet en hel uge, og min cyklus er ikke specielt lang: 26-29 dage. 

Jeg har haft nemt ved at blive gravid, men min livmoder ligger langt bagud, og en enkelt gynækolog har nævnt det som mulig forklaring på de mange dage med brunt udflåd.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.