Nogen i Aarhus, der har fået ”mor-mave” og som derfor leder efter en garderobe med løstsiddende tøj på maven – og som vil bytte tøj?
Jeg ejer KUN trøjer og kjoler som sidder løst på maven, da jeg altid har haft en topmave (som kun blev større efter mine graviditeter), og derfor kun har gået i løse trøjer, toppe, kjoler mm.
Men jeg er nu blevet maveopereret, og vil derfor gerne have noget mere stramtsiddende (- uden at det behøver sidde helt til).
Jeg kan ikke rigtigt finde noget pænt tøj i butikkerne, er åbenbart ikke fan af moden pt. Og det er jo også dyrt at udskifte hele sin garderobe.
Jeg har ret meget ret fint tøj synes jeg selv, men jeg aner ikke hvor man kan sælge sit brugte tøj, og orker ærlig talt heller ikke alt besværet med at sælge en hel garderobe.
Så da jeg nu har jeg en ret stor bunke at toppe, bluser og kjoler, som jeg ikke længere har lyst til at bruge vil jeg forsøge at finde nogle at bytte tøj med.
Så jeg tænkte at der måske herinde fandtes nogle i den omvendte situation… At du måske havde en ret flad mave tidligere, men efter graviditet måske mangler noget tøj som sidder løst på maveregionen..?
Jeg er knap 170 høj og vejer sådan 68 kg. og min garderobe består primært af tøj i H&M-prisklassen eller lidt dyrere, men sjældent mere end 400 kr. pr. trøje. Mærkerne er fransa, Cha Cha, H&M, og ellers ting i den dur (jeg går ikke op i mærker, så måtte lige tjekke mærkerne nu).
Jeg har tøj i både small, medium og large alt efter mærket (dog primært medium eller lille large) eller 38/40. Mange af mine trøjer er str. 40/42, netop for at de ikke skulle sidde stramt.
Noget er ret brugt (men i fin stand), andet har jeg ikke nået at bruge meget.
Jeg er i slut 30’erne og min tøjsmag er vist som den var i 20’erne, så hvis du er i nogenlunde samme aldersgruppe, så deler vi muligvis smag. Jeg kan godt lide farver og mønstre (uden at det bliver alt for vildt), tekst på tøjet og har tøj i både sporty, afslappet og elegant stil.
Jeg bor nord for Aarhus (i cykelafstand fra midtbyen), og vil meget gerne mødes med nogle som er seriøse og har en del tøj at bytte med.
Jeg har ikke lagt billeder ind endnu, da jeg i første omgang lige vil stikke en føler ud og se om nogle er interesserede.
Jeg har bil og kan godt komme hjem til dig (og kan godt ringe på forhånd, så du kan høre at jeg ikke er en klam 60-årig mand)
Send mig gerne en privatbesked, eller skriv her i tråden.