Jeg går simpelthen fra hinanden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. november 2009

LineD

Ja det er hvad jeg er sikker på jeg gør!

(Vær forberedt på pyller )

Nu har jeg hele aftenen igår, natten og indtil videre hele dagen idag haft møghamrendes pokkers forfærdeligt ondt for neden ved skridtet/i skridtet/ nederst i maven (Den der bermudatrekant ) det gør HAMMER indt når jeg skal rejse mig/gå/vende mig i sengen, hvis ikke jeg er lejret med puder mig her og der gør det bare nuller naller og stikker og spænder....

Det er også somom jeg inden for de sidste timer er blevet hævet i trekanten...

ARG! Måtte lige ud med en gang pyller!

Knus Line der føler hun har et ben i hvert verdenshjørne fordi hun ikke kan samle dem!!

Og som vil opfordre alle der også har en pyller træls dag om at dele ud!

(har lige vedlagt et billede af den bermudatrekant jeg snakker om )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

memuffin

tror du ikke du har lidt små veer?

Anmeld

4. november 2009

Maise

LineD skriver:

Ja det er hvad jeg er sikker på jeg gør!

(Vær forberedt på pyller )

Nu har jeg hele aftenen igår, natten og indtil videre hele dagen idag haft møghamrendes pokkers forfærdeligt ondt for neden ved skridtet/i skridtet/ nederst i maven (Den der bermudatrekant ) det gør HAMMER indt når jeg skal rejse mig/gå/vende mig i sengen, hvis ikke jeg er lejret med puder mig her og der gør det bare nuller naller og stikker og spænder....

Det er også somom jeg inden for de sidste timer er blevet hævet i trekanten...

ARG! Måtte lige ud med en gang pyller!

Knus Line der føler hun har et ben i hvert verdenshjørne fordi hun ikke kan samle dem!!

Og som vil opfordre alle der også har en pyller træls dag om at dele ud!

(har lige vedlagt et billede af den bermudatrekant jeg snakker om )

Er det mon ikke fordi at hovedet er ved at sætte sig fast nu og trykker på det hele tænker jeg. Dertil din rygsygdom som vel også er godt påvirket efterhånden. Har du prøvet med varmepude ? Spis noget slik, det hjælper altid lidt

Det tager også mig en krig at vende mig i sengen om natten efterhånden - det gør nas i skridtet. Åhh gud og jeg har ca 9 uger igen, puha.

God bedring

Anmeld

4. november 2009

LineD

memuffin skriver:

tror du ikke du har lidt små veer?

Jeg tror det ikke, da det kun er for til det gør ondt, maven spænder godt nok lidt til, men ikke noget der giver andet end små smerter/ugehag agtigt.. kan sammenligne det med hvis man skal tisse rigtig meget og bare bliver ved at holde sig, det er sådan en spænden det giver... Jeg håber og tror ikke jeg er i tvivl når det er veer...

Men rigtig avs gør det godt nok hvis jeg tror jeg skal bevæge mig bare en cm.. ligger pt i sengen med den bærbare, det er det eneste sted jeg kan være...

Godt jeg skal til lægen fredag, til et ret forsinket 35 ugers tjek...

Anmeld

4. november 2009

memuffin

LineD skriver:

Jeg tror det ikke, da det kun er for til det gør ondt, maven spænder godt nok lidt til, men ikke noget der giver andet end små smerter/ugehag agtigt.. kan sammenligne det med hvis man skal tisse rigtig meget og bare bliver ved at holde sig, det er sådan en spænden det giver... Jeg håber og tror ikke jeg er i tvivl når det er veer...

Men rigtig avs gør det godt nok hvis jeg tror jeg skal bevæge mig bare en cm.. ligger pt i sengen med den bærbare, det er det eneste sted jeg kan være...

Godt jeg skal til lægen fredag, til et ret forsinket 35 ugers tjek...

det lyder godt nok øv... det kan jo også være hovedet der er ved at bore sig godt ned.... havde selv bækkenløsning ved min sidste graviditet det føltes hen a la det samme som du beskriver... godt du ikke har så langt igen

Anmeld

4. november 2009

SaNiNa

Plukver tænker jeg mine veer sad ikke hele tiden samme sted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.