Kan Gtest reagere sådan ved ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juli 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Hej de damer,

Har nogen af jer, prøvet at teste falsk positiv på g-test, fordi den har været forvirret af ægløsningshormoner?

Jeg har testet for ÆL i 14 dage nu, næsten alle dage 2 gange, og først fanget en positiv idag. Fordi der har taget så længe, har jeg de sidste dage prøvet med g-test også. De her 3 test, er i formiddag taget på samme urin, og alle streger kom indenfor aflæsningstiden. Jeg har testet negativ siden på valmed, men stadig meget tydeligt på ÆL test.

Jeg har faktisk selv, i 2021, testet falsk svagt positiv på g-test, pga ægløsning, men jeg synes den her er meget tydelig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2024

Lambi90

Lambi90 skriver:

Hej de damer,

Har nogen af jer, prøvet at teste falsk positiv på g-test, fordi den har været forvirret af ægløsningshormoner?

Jeg har testet for ÆL i 14 dage nu, næsten alle dage 2 gange, og først fanget en positiv idag. Fordi der har taget så længe, har jeg de sidste dage prøvet med g-test også. De her 3 test, er i formiddag taget på samme urin, og alle streger kom indenfor aflæsningstiden. Jeg har testet negativ siden på valmed, men stadig meget tydeligt på ÆL test.

Jeg har faktisk selv, i 2021, testet falsk svagt positiv på g-test, pga ægløsning, men jeg synes den her er meget tydelig

Og stregen på valmed ER lyserød, og ikke grå

Anmeld Citér

24. juli 2024

Darling

Hvis de ligger for tæt så bliver graviditetstesten positiv

Anmeld Citér

24. juli 2024

Lambi90

Darling skriver:

Hvis de ligger for tæt så bliver graviditetstesten positiv

De har ikke ligget op af hinanden, og derudover er valmed jo pakket ind

Anmeld Citér

24. juli 2024

Darling

Lambi90 skriver:

De har ikke ligget op af hinanden, og derudover er valmed jo pakket ind

Prøv igen i morgen tidlig, det kan jo være dit hcg er så lavt og din urin for ukoncentreret nu jeg har ikke og kender heller ikke nogen som har fået falsk positiv

Anmeld Citér

25. juli 2024

Lambi90

Svaret er klart her til morgen; testene igår var simpelthen falsk positive

Nå, men så starter 14 dages ventetid, før jeg forhåbentlig kan lave nogle ægte positive

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.