Brug for at blive beroliget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
4 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juli 2024

Anonym trådstarter

Var i tvivl omkring hvilken kategori denne skulle i, men tror måske det her.

Vores søn er snart fire år. Han er lige kommet tilbage i børnehave denne uge efter fjorten dages ferie. Da jeg henter ham i går, virkede han helt forvirret og spurgte "er du min mor ?" Det gjorde mig bange. 

Spurgte ham hvad hans pædagoger hedder (tog billeder ned af dem) men han forstod vist ikke spørgsmålet eller også kunne han simpelthen ikke huske det. (Nu har han selvfølgelig ikke set dem imens han var på ferie, og i denne uge er hans stues faste pædagoger på ferie).

Han virkede træt og diffus resten af dagen. 

Min mand mener han bare har været brugt og træt. Men jeg blev/er virkelig utryg. Hvad nu hvis han er syg ?hvad hvis han lider af børne demens? Det har man jo hørt om at nogle lider af. 

Jeg har haft konstant dårlig mave siden jeg hentede ham igår pga frygt. Kunne ikke være derhjemme og måtte tage væk da min mand kom hjem,. hvilket jeg er flov over.

Det skal siges at jeg lider af angst og er i behandling. Jeg kan se et mønster, hvor min angst bliver stærkt forværret når jeg får menstruation. Bliver virkelig virkelig påvirket af en eller anden grund, og jeg har selvfølgelig fået min menstruation for nogle dage siden. 

Men... Jeg synes det på trods ikke, at min søns adfærd var/er normal... Man skal da kunne genkende/huske sin mor når hun henter ?  

Tør simpelthen ikke google børne demens. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9
Anonym skriver:

Var i tvivl omkring hvilken kategori denne skulle i, men tror måske det her.

Vores søn er snart fire år. Han er lige kommet tilbage i børnehave denne uge efter fjorten dages ferie. Da jeg henter ham i går, virkede han helt forvirret og spurgte "er du min mor ?" Det gjorde mig bange. 

Spurgte ham hvad hans pædagoger hedder (tog billeder ned af dem) men han forstod vist ikke spørgsmålet eller også kunne han simpelthen ikke huske det. (Nu har han selvfølgelig ikke set dem imens han var på ferie, og i denne uge er hans stues faste pædagoger på ferie).

Han virkede træt og diffus resten af dagen. 

Min mand mener han bare har været brugt og træt. Men jeg blev/er virkelig utryg. Hvad nu hvis han er syg ?hvad hvis han lider af børne demens? Det har man jo hørt om at nogle lider af. 

Jeg har haft konstant dårlig mave siden jeg hentede ham igår pga frygt. Kunne ikke være derhjemme og måtte tage væk da min mand kom hjem,. hvilket jeg er flov over.

Det skal siges at jeg lider af angst og er i behandling. Jeg kan se et mønster, hvor min angst bliver stærkt forværret når jeg får menstruation. Bliver virkelig virkelig påvirket af en eller anden grund, og jeg har selvfølgelig fået min menstruation for nogle dage siden. 

Men... Jeg synes det på trods ikke, at min søns adfærd var/er normal... Man skal da kunne genkende/huske sin mor når hun henter ?  

Tør simpelthen ikke google børne demens. 

Han er fire år. Han har en livlig fantasi. Måske han bare laver sjov. Hvis det fortsætter og der kommer flere af sådanne kommentarer så må du evt til lægen med ham, men tror ikke jeg ville være bekymret for en enkelt tilfældig kommentar. 

Anmeld Citér

24. juli 2024

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Tror bare han har været på overarbejde i sit lille hovede efter ferie. Ville slå koldt vand i blodet

Anmeld Citér

24. juli 2024

GodKarma

Profilbillede for GodKarma

Helt 100% en frisk og rask dreng med en sund fantasi  

Måske han har overhørt nogle af de store børn, tale som om de har glemt alt om alt, og derfor selv lige vil prøve det af. 

Demens kommer i øvrigt ikke over natten. Og slet ikke præcis samme dag, som man kommer tilbage efter ferie. 

Knus til dig. At være bekymret for sit barn, er aldrig sjovt

Anmeld Citér

24. juli 2024

Panther

Profilbillede for Panther

Enig med alt det andet. Og så vil jeg lige tilføje at cyklus/hormoner helt naturligt kan påvirke rigtig mange ting - blandt andet angst - så det er helt naturligt (og pisse irriterende). Nogle er mere påvirkede både fysisk og mentalt af hormonelle forandringer og udsving. Flot og godt at du har observeret, at det er sådan det er - og der er jo forskellige muligheder for at regulere hormonerne, så du ikke skal leve med voldsomme udsving.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.