Var i tvivl omkring hvilken kategori denne skulle i, men tror måske det her.
Vores søn er snart fire år. Han er lige kommet tilbage i børnehave denne uge efter fjorten dages ferie. Da jeg henter ham i går, virkede han helt forvirret og spurgte "er du min mor ?" Det gjorde mig bange.
Spurgte ham hvad hans pædagoger hedder (tog billeder ned af dem) men han forstod vist ikke spørgsmålet eller også kunne han simpelthen ikke huske det. (Nu har han selvfølgelig ikke set dem imens han var på ferie, og i denne uge er hans stues faste pædagoger på ferie).
Han virkede træt og diffus resten af dagen.
Min mand mener han bare har været brugt og træt. Men jeg blev/er virkelig utryg. Hvad nu hvis han er syg ?hvad hvis han lider af børne demens? Det har man jo hørt om at nogle lider af.
Jeg har haft konstant dårlig mave siden jeg hentede ham igår pga frygt. Kunne ikke være derhjemme og måtte tage væk da min mand kom hjem,. hvilket jeg er flov over.
Det skal siges at jeg lider af angst og er i behandling. Jeg kan se et mønster, hvor min angst bliver stærkt forværret når jeg får menstruation. Bliver virkelig virkelig påvirket af en eller anden grund, og jeg har selvfølgelig fået min menstruation for nogle dage siden.
Men... Jeg synes det på trods ikke, at min søns adfærd var/er normal... Man skal da kunne genkende/huske sin mor når hun henter ?
Tør simpelthen ikke google børne demens.
Anmeld
Citér