Ægløsningstest - det er vel en positiv test nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
6 svar
1 synes godt om
23. juli 2024

Unicorn88

Profilbillede for Unicorn88

Min test her til aften er omend ikke lige så mørk men så mere bred og tydelig, vil i mene den er negativ stadig? Det er den mest positive jeg har lavet. Kan det vise sig som positiv ved nogle på den her måde? Hvis ikke - hvor tit skal jeg så teste for at få en positiv for pt virker det ikke at få en.. tester 1 til 2 gange om aftenen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr

Hej

jeg tro ikke den er positiv.

Grundet til det er at jeg selv har spurgt folk her inden da jeg havde en ligenede test.

har du nogle ide om hvor lang en cyklus du har ? Det kan hjælpe lidt med regne nogle Lunde ægløsning ud 

Anmeld Citér

24. juli 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Unicorn88 skriver:

Min test her til aften er omend ikke lige så mørk men så mere bred og tydelig, vil i mene den er negativ stadig? Det er den mest positive jeg har lavet. Kan det vise sig som positiv ved nogle på den her måde? Hvis ikke - hvor tit skal jeg så teste for at få en positiv for pt virker det ikke at få en.. tester 1 til 2 gange om aftenen. 

Din test er (desværre) stadig negativ. Den er først positiv, når teststregen er lige så mørk/tydelig som kontrolstregen, eller endnu mørkere/tydelige.

Anmeld Citér

24. juli 2024

Darling

Det er svært at svare på for testene kan svinge utrolig meget i styrke gennem hele sin cyklus. 

Prøv og test mellem klokken 8 om morgenen og 20 der får du det meste korrekte resultat

Anmeld Citér

24. juli 2024

Unicorn88

Profilbillede for Unicorn88

Okay tak for svar, følger alle de råd jeg har læst herinde og tester mellem 16 og 22. Har cyklus på 28 dage og denne var på dag 13. 

Anmeld Citér

24. juli 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Unicorn88 skriver:

Okay tak for svar, følger alle de råd jeg har læst herinde og tester mellem 16 og 22. Har cyklus på 28 dage og denne var på dag 13. 

Et godt råd. Test mellem 10 og 20 det er det mest optimalt. Så test en gang kl 10 og en gang kl 20, indtil du få en positiv test. Husk selvom du har 28 dage i din cyklus. Så kan din ægløsning rykke sig og dermed få du også få længere cyklus. Det er ikke unormalt at du den ene månede få positiv ægløsningstest på dag 14 og næste månede på dag 16  

jeg taler af ren erfaring. 

Anmeld Citér

24. juli 2024

Darling

Min cyklus er også 28 dage, jeg startede med at teste allerede fra dag 9. Også mellem klokken 8 og klokken 20

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.