Da jeg var skruk, vendte jeg det om at tænkte "hvor er jeg heldig, at jeg har noget så fantastisk at se frem til". Jeg fik simpelthen vendt min mentalitet/skrukhed til det modsatte og noget positivt. Og jeg kunne nyde den position jeg var i, hvor jeg kunne se frem til en graviditet og vores egen baby.
Jeg kan godt forstå, i gerne vil have en bedre økonomi, hvis i sort på hvidt kan se, det ikke ville hænge sammen. Omvendt så husk, at baby behøver slet slet ikke at være dyr. Mange ting kan hentes gratis eller for små skillinger. Og de har ikke brug for alt det som babybutikker reklamerer for.
Kvm er nok det mest ubetydelige og er et "krav" i nemt kan sløjfe. Børn sover helst og gerne alligevel med mor og far. Og de leger alligevel i maaange år, helst lige der hvor mor og far er.
Herhjemme er de to ældste lejlighedsbørn fra Amager (50kvm). Vi flyttede først i hus da den ældste var 6år. Vi har studeret på skift og i nogle perioder samtidig. Pengene har været små, men vi ville ALDRIG gøre det om. Med kærlighed kommer man virkelig langt.
Så, prøv at vend din skrukhed til en glæde du er så heldig at have foran dig. Eller også så spring ud i det 
Anmeld
Citér