Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er denne test positiv den kom ind for tiden
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan godt ane en streg, men om det er en skyggestreg, skal jeg ikke kunne sige. Hvis du ikke er så langt henne, så vent 2-3 dage og tag en ny test.
mbp skriver: Jeg kan godt ane en streg, men om det er en skyggestreg, skal jeg ikke kunne sige. Hvis du ikke er så langt henne, så vent 2-3 dage og tag en ny test.
Ja jeg kunne se lidt farve i den det svært at fange på kamera
Prøv at tage en test mere. Hvis den også har en streg på samme måde så tror jeg den er positiv
Jeg tror også den er positiv
Den er positiv. Kan se farve i den forsigtig tillykke hvis du tester meget tidlig. hvor langt henne er du?
Love Angel skriver: Den er positiv. Kan se farve i den forsigtig tillykke hvis du tester meget tidlig. hvor langt henne er du?
Ja det er meget tidlig forventer først mens på fredag plus / minus da min cyklus ikke er helt præcis
Positiv, jeg kan godt se farve i
Har taget en til aften os her og der kom os svag streg med det samme så prøver teste med morgen urin imorgen tidlig jeg er ikke i tvivl om det længere at den er positiv
Lykkeligmoraltid skriver: Har taget en til aften os her og der kom os svag streg med det samme så prøver teste med morgen urin imorgen tidlig jeg er ikke i tvivl om det længere at den er positiv
Fik du taget en test mere??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128