B12 injektion bivirkninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juli 2024

Anonym trådstarter

Jeg fik via blodprøver konstateret meget for lavt b12 niveau, havde dog slet ingen symptomer på det.  Men nu efter jeg har fået b12 injektion er jeg blevet ekstremt udmattet og træt samt meget følsom overfor lys og lyde, svedeture og hjertebanken Jeg har kontaktet lægen og spurgt om det er normalt, men han siger der ingen bivirkninger er ved b12 injektion   Så nu føler jeg mig dum og forstår ingenting.. Det kom tydeligt efterfølgende... Er her andre som har oplevet disse gener efter b12 injektion og i så fald hvor længe varede det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2024

Anonym

Jeg har fået B12-injektioner i årevis og aldrig oplevet bivirkninger af nogen art. OK måske lidt ømhed i et par timer efter stikket. Men ellers intet. Jeg har heller aldrig hørt om nogen der har haft bivirkninger. Det er jo ikke en medicin men et vitamin som kroppen får naturligt ind via mad (og som nogle så ikke kan optage i en eller anden grad). 

Mit bedste bud er at du uheldigvis har fanget dig en eller anden virus der tilfældigvis er kommet samtidig/ i forlængelse af lægebesøget. Giv et et par dage med ro og hvile, så går det helt sikkert over igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.