Campister er her nogle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. juli 2024

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Vi har talt om en campingvogn noget tid. 

Men kan ikke helt blive enige om det er noget for os.

Vi er familie på 5, mor, far og børn på 16,13,9 år.

Vi har nogle gange lån familiens vogn i weekenden. 

Min bekymring er meget om vi får den brugt nok. Vi vil være fast på en plads.

Men jeg har arbejde hver 3 weekend, den ene af børnene har fodboldkampe i weekenderne.

Jeg er meget i tvivl om vi får nydt vognen nok, når man skal køre børn til sport også.

Nogen med erfaringer der vil dele fordele med teenagere børn og camping.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Min erfaring fra egen ungdom/barndom og venners familier er, at I nok ikke skal gøre det for de to stores skyld, de vil næppe deltage ret meget længere. Men omvendt kan de vel netop qua deres alder snart klare det meste omkring sport og transport selv, og så kunne I måske sagtens få den brugt noget mere og lade den/de store være hjemme imens. Camping er skønt - men som oftest ikke lige det teenagere går og drømmer mest om

Anmeld Citér

21. juli 2024

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Vi købte sommerhus da vores børn var 13 og 15. Og de gad ikke ret tit med i sommerhuset. Vi bor på landet og er derfor afhængige af at skulle køre vores børn til/fra alt. Så vi brugte det ikke ret meget de første par år, men det vidste vi godt. 
I må ikke have forventning om at børnene gider med hver gang. 
Nu elsker vores børn at låne sommerhuset alene med deres kammerater. Det syntes de er fedt.

Så hvis i kan leve med at der vil være nogle år hvor i ikke bruger den det i gerne vil, så køb de , tiden skal nok komme.

Jeg tror også i skal tænke på at de store børn nok ikke syntes det er så fedt ikke at have muligheden for at trække sig på eget værelse. Det er mange at være sammen på lidt plads i en campingvogn…

God fornøjelse…

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.