Blødningsforstyrrelser, 2-3 dage imellem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. juli 2024

Anonym trådstarter

Jeg ville høre om nogle har prøvet noget lignende hvad jeg står i. 

Sagen er den at min menstruation sluttede i mandags og forløb helt som normalt. Nu står jeg så her under tre døgn senere og er begyndt at bløde igen, hvilket undre mig meget. Jeg har prøve at den kom lidt tidligere eller senere end forventet, men aldrig så kort tid og siden jeg stoppede på p-piller for et lille år siden, der jeg den være meget konsekven i på længde og dage imellem.

Er d r kugle her da har prøvet at der kun gik 3 dage fra slut til man blødte igen? Og var det så normalt derefter eller hvordan?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2024

Anonym

Jeg oplevede det da jeg var gravid, troede jeg havde min mens også blev jeg ved med at bløde med få dages mellemrum

Anmeld Citér

18. juli 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg oplevede det da jeg var gravid, troede jeg havde min mens også blev jeg ved med at bløde med få dages mellemrum

Det ville da være dejligt hvis det var grunden, men tog en test i onsdags hvor den så startede torsdag og sluttede mandag, og det er så i dag jeg også har blødt, sådan lidt pletblødninger agtigt ��

Anmeld Citér

27. juli 2024

Anonym

Jeg oplever det samme her

Anmeld Citér

27. juli 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg oplever det samme her

Mit stoppede efter 2-3 dage, sker det igen næste gang så skriver jeg til min læge. Men er det et engangs tilfælde tænker jeg det går når det ikke blev ved som jeg frygtede da jeg lavede opslaget

Anmeld Citér

28. juli 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ville høre om nogle har prøvet noget lignende hvad jeg står i. 

Sagen er den at min menstruation sluttede i mandags og forløb helt som normalt. Nu står jeg så her under tre døgn senere og er begyndt at bløde igen, hvilket undre mig meget. Jeg har prøve at den kom lidt tidligere eller senere end forventet, men aldrig så kort tid og siden jeg stoppede på p-piller for et lille år siden, der jeg den være meget konsekven i på længde og dage imellem.

Er d r kugle her da har prøvet at der kun gik 3 dage fra slut til man blødte igen? Og var det så normalt derefter eller hvordan?

Sådan er min mens hver måned.

Bløder 3 dage så 3 dages Pause og så 3 dage hvor jeg bløder noget mindre end de første dage.

Har fået undersøgt det flere gange hos gyn, men min læge siger at sådan er min krop bare blevet efter jeg har fået børn.

Anmeld Citér

29. juli 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg har lige prøvet det samme, og tog em test der var negativ for en uge siden. Fik kvalme igår så til morgen tog jeg en test igen “just in case” og den er positiv. (Så vi får glæden af 2 sæt pseudotvillinger

håber du får afklaring og det enten opfører sig normalt eller du får en positiv test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.