Andre gravide i uge 7 ca??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.736 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. juli 2024

Dige

Profilbillede for Dige

Jeg kunne godt tænke mig nogle at “følges” med❤️

Jeg er i 7 uge og skal i morgen bestille tid til tidlig scanning og derefter vandre journal

Vi venter barn nr 3

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2024

Forhåbenligtkommendefar

Hej, 

Min kone er i uge 7 (6+1) første graviditet. Vi har bestilt en tidlig scanning til på fredag. 

Anmeld Citér

17. juli 2024

Dige

Profilbillede for Dige

Det lyder spændende med barn nr 1��

Anmeld Citér

22. juli 2024

Optimom

Profilbillede for Optimom

Jeg er i 7+3 nu. Jeg var til en tidlig privat scanning og se hjerteblink da jeg var 5+6. Da mine to sidste graviditeter var vindæg, havde jeg virkelig brug for at se om det blev til noget denne gang. 

Har du været til din scanning endnu? Og jeg håber det fortsat godt godt med din graviditet. Jeg jer i hvert fald erfaret at graviditeter er blevet sværere for mig med alderen. Jeg har 3 børn allerede og et englebarn. 

Anmeld Citér

22. juli 2024

Dige

Profilbillede for Dige
Optimom skriver:

Jeg er i 7+3 nu. Jeg var til en tidlig privat scanning og se hjerteblink da jeg var 5+6. Da mine to sidste graviditeter var vindæg, havde jeg virkelig brug for at se om det blev til noget denne gang. 

Har du været til din scanning endnu? Og jeg håber det fortsat godt godt med din graviditet. Jeg jer i hvert fald erfaret at graviditeter er blevet sværere for mig med alderen. Jeg har 3 børn allerede og et englebarn. 

Ja jeg var også til tidlig scanning, da vi venter en efternøler der kom fuldstændig bagpå os begge, men vi ser det som et lille mirakel, da jeg er over 40

Vi har også set hjerteblink da jeg var 5+6

Anmeld Citér

23. juli 2024

Optimom

Profilbillede for Optimom

Dejligt at alt går godt

Vores nr 3 er også lidt en efternøler. Der to andre var 7 og 10 år, da ham kom. Men det har bare været så godt. De er så glade for ham Håber jeres store også tager godt i mod en lille ny. Har I sagt noget til dem endnu? Herhjemme vil min mand gerne være nogle uger endnu ingen vi siger noget til børnene, pga vores tidligere tab. Jeg synes det er svært at gå og holde skjult. Særligt nu vi er sammen hele tiden i ferien og kvalmen og trætheden er kommet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.